תרבות ופנאי

אודיה? עדן חסון חושף כי יש לו מישהי אחרת בלב

על אף שהוא לא משתף יותר מדי בחייו האישיים, הוא סיפר בהשקת חנות פוראבר 21 כי הוא בתחילתו של קשר עם אלמונית שאותה עדיין לא חשף, אבל לא מדובר באקסית המוכרת שלו אודיה אזולאי.
מערכת ice | 
עדן חסון בהיכל ארנה (צילום מתוך האינסטגרם)
עדן חסון חרג ממנהגו והגיע היום (שלישי) לפתיחת החנות החדשה של "פוראבר 21", ששבה לישראל אחרי חמש שנים בחוץ בסטאר סנטר באשדוד. כשגם טליה עובדיה, ליקי רוזנברג ואורטל בניסתי הגיעו לטקס קביעת המזוזה. אבל מה שהיה לו להגיד היה הדבר הכי מעניין.
הנוכחים זכו לשמוע ממנו כי הוא נמצא בזוגיות חדשה. על אף שהוא לא משתף יותר מדי בחייו האישיים, הוא סיפר כי הוא בתחילתו של קשר עם אלמונית שאותה עדיין לא חשף, אבל לא מדובר באקסית המוכרת שלו אודיה אזולאי.
כזכור, עדן חסון, בילה בתאילנד, לצד הזמרת אודיה שהייתה זוגתו בעבר. יש לציין כי בניגוד לללא מעט זוגות אחרים שנפרדו בתעשייה, שני הזמרים הצעירים שמרו על יחסי חברות קרובים. 
 
הזמר באותה החופשה הצליח ממש לעצבן כמה מהעוקבים שלו. על אף שהוא נחשב לאמן שדי מתרחק משערוריות, הוא הצליח לעשות לא מעט רעש עם וידאו שהעלה ונאלץ למחוק לאחר שספג עקיצות חריפות במיוחד.
סרטון תמים ששיתף הוא התיישב במנזר בו ביקר לצד פסל בודהה ענק בתנוחת מדיטציה שמזכירה את המתפללים בדת הבודהיזם שכך נושאים את תפילתם. מה שגרם לכעס הוא שבתיעוד הוא נראה כאילו מתפלל את הפסל.

בשל זאת כמה מעוקביו שלחו לו תגובות קשות: "זאת עבודת אלילים", "הוא ממיר את הדת?", כאשר טענו כי ביהדות קיים איסור על עשיית כל פסל והשתחות אליו. חסון טרם מסר תגובה ל-TMI בעת פרסום הידיעה שכללה את הסרטון שמחק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה