תרבות ופנאי

סטטיק בעקיצה לבן אל? "הרבה זמן לא דיברנו רק אני ואתה"

אחרי שנודע כי אלבומו החדש שנושא את שמו הפרטי "לירז" יצא לאור ב-22 לפברואר, נראה שהוא מתכוון לא לשותפו הקודם בן אל תבורי ממנו נפרד אחרי שבע שנות זוגיות בימתית, אלא דווקא היוצר ג'ורדי, ירדן פלג, אבל עדיין לא ברור לאן הולכים הרמזים
מערכת ice |  6
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ')
רגע אחרי שהמוזיקאי וכוכב הפופ סטטיק הכריז בשבוע שעבר כי אלבומו החדש שנושא את שמו הפרטי "לירז" יצא לאור ב-22 לפברואר, בעוד שבועיים בדיוק מהיום והפעם לבד, ללא בן אל תבורי, יכלול דווקא לא מעט שיתופי פעולה עם שורה של אמנים.
במסר נוסף לקראת המופע, סטטיק פרסם היום (ראשון) מסר קצר לפיו: "הרבה זמן לא דיברנו רק אני ואתה.. 22/2", כאשר נראה שהוא מתכוון לא לשותפו הקודם בן אל תבורי ממנו נפרד אחרי שבע שנות זוגיות בימתית, אלא דווקא היוצר ג'ורדי, ירדן פלג.
 
פלג אגב הגיב למסר של סטטיק וכתב: "וואו אחי. פאקינג צמרמורת. הם כל-כך לא מוכנים לזה שותף שלי",  גם עודד פז, אודיה אזולאי, נתנאל רודניצקי ועוד שמות בולטים בהיפ הופ החמיאו לזמר.
בינתיים, סטטיק העלה סרטון שנראה כאילו נועד לתת תשובה לאלו שהספידו את כוכב הפופ שהעלה לסטורי שלו שלו: "וואו, התגעגעתי. נעלמתי לתקופה לעבוד על המון המון דברים בשבילכם ובשבילי. זהו, הכל מוכן. חזרתי". מאחוריו רואים את התמונה שלו מעטיפת האלבום ממוסגרת. והסאונד בסרטון? דווקא אביבית בר זוהר שאומרת "איים באק. לשמחתם או למורת רוחם של כולם, אני פה". 
בין אלו שישתתפו באלבום הם הזמר שכבר שיתף פעולה בעבר עם סטטיק בשיר "יאסו" סטפן לגר, וגם הזמרת מאותה להיט עדן בן זקן תשיר עם סטטיק באלבום החדש שלו. גם אגם בוחבוט תהיה חלק מהאלבום לאחר שהשניים הקליטו שיר שנקרא "טרנטולה", אך זה קרה מחוץ לווילה בקיסריה, בה נעל את עצמו ל-30 יום עם חבריו היוצרים המובילים בסצנה כדי לעבוד על חומרים.

עוד צפוי לבצע דואט עם סטטיק באלבום החדש הוא איתי לוי, ועוד הפתעות שהכין הראפר יחד עם כותבי הלהיטים ירדן "ג'ורדי" פלג, רון ביטון ונוספים. 
האלבום יכלול 15 שירים חדשים איתם יצא סטטיק לסיבוב הופעות ברחבי הארץ, בפתיחת קופות וכן בהופעות מכורות לוועדי עובדים, במחיר של 50 אלף שקל.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לעצמו
    מור 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מתכוון לעצמו, שהרבה זמן הוא לא היה לבד על הבמה, לא לבן אל ולא לג'ורדי, גם ככה הוא מפוצל - לירס וסטטיק
    סגור
  • 5.
    תעשיית המוזיקה !!! (ל"ת)
    מונה 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    חובת ההוכחה עליך..
    אבו עזיז 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צא לשוק ונראה את ההצלחה שלך לבד..הלואי...למרות שלא נראה לי...
    סגור
  • 3.
    פחות מתחבר אליו..
    בועז 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סטטיק, יש פתגם חכם; לא מחליפים סוס מנצח. השוני שבכם יצר חיבור מצויין שהוכיח עצמו. צריך מבוגראחראי. נסו להתגבר על הרוח הרעה שעברה בנכם וחזרו לשתף פעולה. זה יהיה נפלא. כל כך הרבה אהב ואוהב את החיבור הזה. אני מרגיש את הפירעון שיהיה באויר. פנו לאיש ביניים שיעשה את זה אתם מספיק חכמים. בהצלחה
    סגור
  • 2.
    מגעיל אותי
    לימור 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פתאום אני רואה אותו באור אחר ולא במובן הטוב של המילה
    סגור
  • 1.
    ד"ש מאלה (ל"ת)
    איאיאי 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור