תרבות ופנאי

אדי מרפי צוחק על וויל סמית' על בימת גלובוס הזהב

במהלך טקס פרסי גלובוס הזהב נשא אדי מרפי נאום לאחר שזכה בפרס מפעל החיים, מרפי המליץ לקהל: "שמרו על השם של אשתו של וייל סמית' מחוץ לפה המז*** שלכם"
מערכת ice | 
אדי מרפי צוחק על וויל סמית' (צילום יוטיוב/ Access Hollywood, ויקיפדיה)
טקס פרסי גלובוס הזהב נערך בפעם ה-80 אמש (בין שלישי לרביעי) כשהסרט "רוחות אינשרין" היה הזוכה הגדול של הערב, עם 3 פרסים בקטגוריות הקולנוע - כולל לסרט הקומי הטוב ביותר. גם במאי העל סטיבן ספילברג סיים את הערב מרוצה, כשסרטו האוטוביוגרפי "הפייבלמנים"  זכה בשני פרסים - בפרס הבימוי ובפרס סרט הדרמה הטוב ביותר.
אדי מרפי קיבל פרס למפעל חיים על מפעלו הקולנועי, בנאום הזכייה שלו, מרפי אמר: "לכל החולמים שבחדר הזה הערב: יש תכנית פעולה מסוימת שאפשר ללכת לפיה כדי להגיע להצלחה יציבה, שגשוג ושקט ושלווה. אלו שלושה דברים: שלמו את המסים שלכם, תתעסקו בעניינים שלכם, ותשמרו את השם של אשתו של וויל סמית' מחוץ לפה המזדיין שלכם".
פרסים נוספים שהוכרזו הטקס: הסדרה המוגבלת או סרט הטלוויזיה הטובים ביותר - "הלוטוס הלבן", סדרת הדרמה הטובה ביותר -"בית הדרקון", שחקן המשנה הטוב ביותר - קי הוי קואן ("הכל בכל מקום בבת אחת"), השחקן הראשי הטוב ביותר בסרט דרמה - אוסטין באטלר ("אלביס"), השחקנית הראשית הטובה ביותר בסרט דרמה - קייט בלאנשט ("טאר המנצחת") ועוד.
כזכור, בשנה שעברה הטקס לא שודר באף גוף תקשורת, זאת בשל טענות לשחיתות ולאי גיוון אתני. אך הלילה הוא חזר בכל הכח עם אחד הטקסים הנוצצים שגלובוס הזהב ידע. את הטקס הנחה ג'רוד קרמייקל, שבנאום הפתיחה טען בהומור שקיבל את עבודת ההנחיה בעיקר בגלל שהוא שחור ועקץ באהבה את תא הכתבים הזרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה