תרבות ופנאי

אדי מרפי חוזר למסכים: זה הסרט החדש של הקומיקאי

אחרי שנים רבות של ציפייה והפקה שלא התקדמה אדי מרפי מכריז שהוא יפיק סרט רביעי בסדרת הסרטים 'השוטר מבוורלי הילס' בשיתוף נטפליקס ועם מרבית הקאסט המקורי
מערכת ice | 
אדי מרפי (צילום אינסטגרם)
סדרת הסרטים של 'השוטר מבוורלי הילס', בכיכובו של אדי מרפי, היא בין המצליחות והמוכרות ביותר משנות ה-80 וה-90 ובמשך כשני עשורים המעריצים של הסרטים המיתולוגיים מתחננים לסרט המשך רביעי במספרו. כעת, לאחר שנטפליקס רכשה את הזכויות לפני כשלוש שנים הפרויקט סוף סוף יוצא לדרך.
סדרת הסרטים המקורית עוסקת בשוטר אקסל פולי, ממשטרת דטרויט, שמסתבך בחקירות שאזור בוורלי הילס שבלוס אנג'לס. לסרט פסקול קלאסי וסממנים רבים ומוכרים לקהל עד יום זה. שלושת הסרטים שהופקו עד כה היו שוברי קופות וגרפו מעל ל-700 מיליון דולר ברחבי העולם כולו ובכך ביססו את מעמדו של מרפי בתור שחקן הוליוודי מוערך.
לצד מרפי, שגם ייכנס לנעלי המפיק, צפוי לשוב מרבית הקאסט המקורי: גאדג' ריינהולד, ג'ון אשטון, פול רייזר וברונסון פינקוט. לקאסט הוותיק יצטרפו גם שחקנים צעירים יותר ועל פי הדיווחים גם השחקן המוכר ג'וזף גורדון לוויט, שטרם ידוע תפקידו בסרט.
 
כמו כן, טרם ידוע אם הסרט, בהפקתה של נטפליקס, גם יושק בפלטפורמת הסטרימינג או שמה ייצא גם לאקרנים. סרט המשך זה הוא לא היחיד שמרפי מנסה לחיות בשנים האחרונות ובשנה שעברה כיכב בסרט השני של "מגלה את אמריקה" שיצא לפני כשלושה עשורים. לצערו של מרפי סרט ההמשך נחל כישלון ולא הצליח לרגש את קהל המעריצים של כמו הסרט הראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה