תרבות ופנאי

ג'יימס בונד החדש? כוכב 'אמילי בפריז' הוא המועמד המוביל

האם נמצא ג'יימס בונד החדש? שמו של כוכב "אמילי בפריז", לוסיאן לוויסקאונט, עלה כמועמד מוביל לתפקיד המרגל המפורסם
מערכת ice | 
לוסיאן לוויסקאונט (צילום פייסבוק)
שמו של כוכב "אמילי בפריז", לוסיאן לוויסקאונט, עלה כמועמד לתפקיד ג'יימס בונד הבא. הכוכב בן ה-30 תפס את תשומת ליבה של מפיקת סדרת סרטי ג'יימס בונד בזכות הופעתו שובת הלב בסדרה "אמילי בפריז" של ענקית הסטרימינג נטפליקס.
לוויסקאונט יכול להתאים כמחליפו של דניאל קרייג כמרגל האייקוני וזאת לאחר שברוקולי אמרה שהיא רוצה ללהק שחקן שיוכל לשחק את התפקיד במשך 15 השנים הבאות. נראה כי גם הרצון של המנהלים של בונד מעוניינים שחקן מעורב אתנית שיגלם את הדמות כדי להבטיח שסדרת הסרטים ישקפו את החברה המודרנית.

"לוסיאן מסמן את כל התיבות. הוא שחקן סופר מוכשר, הוא חתיך וב-18 החודשים האחרונים זכה להרבה מעריצים חדשים מאז שהצטרף ל'אמילי בפריז'", כך סיפר מקור על פי הדיווחים. "מנהלי בונד כבר אומרים איך אפשר לראות אותו בטוקסידו של 007, עד כמה שהוא ייראה טוב ומתאים לתפקיד".
עם זאת, יש חשש שההופעה של לוויסקאונט בתוכנית הריאליטי האח הגדול ב-2011 עלולה לעמוד לו לרועץ מכיוון שהשחקנים האחרונים של ג'יימס בונד הגיעו מרקע איכותי יותר.
ברוקולי חשפה בעבר שהיא והמפיק השותף, מייקל ג'י ווילסון, מתכננים מסלול שונה לזכיינית בונד בעקבות עזיבתו של קרייג. "כשאתה מחליף את השחקן אתה צריך לדמיין מחדש את הכיוון שאליו הסרט הולך. כשאתה מחתים שחקן, אתה מקווה שאתה הולך לבלות עשור לפחות איתו ולהרוויח ארבעה, חמישה או שישה סרטים איתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה