תקשורת ומדיה

כוכב אמילי בפריז מגיע לקמפיין ישראלי בשווי 1.2 מיליון שקל

אמילי בפריז היא אחת הסדרות המדוברות של תקופת הקורונה, וכעת נמצאת בשלבי צילום העונה החדשה. אסם-נסטלה הצליחה ללהק בין הצילומים את אחד מכוכביה לקמפיין ישראלי  חדש
מערכת ice | 
אמילי בפריז (צילום צילום מסך יוטיוב)

אמילי בפריז היתה אחת הסדרות המצליחות בקורונה, היו שאמרו שהיא רדודה מדי, ורודה מדי, צפויה מדי אבל עם נתוני הצפייה והבאז שלה קשה להתווכח. בימים אלו העונה השניה של הסדרה בשלבי הפקה וכאן בארץ נזכה בקרוב לביקור מפתיע של השף גבריאל על המסכים שלנו בקמפיין חדש.

לוקאס בראבו, המגלם את השף גבריאל בסדרת הלהיט של נטפליקס, "אמילי בפריז", יככב בקמפיין הקיץ של המותג נסקפה טייסטרס צ'ויס. בראבו, כוכב הסדרה שכאמור, עונתה השנייה מצולמת בימים אלו, הצטלם היום (ראשון) לראשונה קמפיין ישראלי של מותג הקפה הבינלאומי – נסקפה טייסטרס צ'ויס (Nescafé Taster's Choice), מקבוצת אסם-נסטלה.

בראבו בצילומי הקמפיין. צילום: יחצ

נזכיר כי בסדרה, מגלם לוקאס את השף הלוהט גבריאל, בעל כישורי בישול צרפתיים ברמה הגבוהה ביותר. כעת, במסגרת הצילומים לקמפיין הקיץ של נסקפה טייסטרס צ'ויס (Nescafé Taster's Choice), הקמפיין מתלבש על תפקיד השף לטובת המותג, ולוקאס מציג בו שלושה מתכוני קיץ למשקאות קפה על בסיס הקפה הנמס של טייסטרס צ'ויס שלדברי אסם נסטלה יכניסו קצב וטעם של בריסטה למטבח של הצרכנים.
בקמפיין הושקע סכום של כ-1.2 מיליון שקל. לדברי נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר באסם-נסטלה, "נסקפה טייסטרס צ'ויס, מותג הקפה הנמס המוביל בישראל, ממשיך לרגש ולהפתיע והפעם בחיבור היצירתי עם לוקאס בראבו, השף הכי מפורסם של תקופת הקורונה, שמציע שלושה מתכוני קיץ מפנקים במיוחד המבוססים על נסקפה טייסטרס צ'ויס. עם התפתחות תרבות הקפה בישראל גם הפופולריות של קפה קר במהלך חודשי הקיץ עולה משנה לשנה והמותג נסקפה טייסטרס צ'ויס לוקח חלק מוביל גם במימוש טרנד זה ע"י הצרכנים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה