רכילות עסקית

האסטון מרטין של שחקן ג'יימס בונד האגדי נמכרה במיליונים

האסטון מרטין של שון קונרי, השחקן האגדי שלנצח ייזכר כג'יימס בונד על המסך, נמכרת במכירה פומבית בסכום של 2.4 מיליון דולר
מערכת ice | 
שון קונרי עם רכב אסטון מרטין (צילום ויקיפדיה)
אחד ממאפייניו הבולטים ביותר של ג'יימס בונד, הסוכן החשאי והבדיוני בשירות המלכה, זו האסטון מרטין האפורה והיוקרתית שלו. ברוח הדמות אותה גילם באופן אייקוני, שון קונרי השחקן המיתולוגי רכש בשנת 2018,רק כשנתיים לפני מותו בגיל 90, אסטון מרטין DB5.
 
בנו של השחקן המנוח סיפר שאביו אהב מאד את המכונית ובמבט לאחור סביר כי היא ייצגה חלק מיוחד ביותר בחייו והנציחה את התקופה בה שיחק את הסוכן. בעת המכירה על ידי בית מכירות פומביות בקליפורניה, המכונית הייתה במצב מעולה, ולמרות שצבעה היה שחור ולא אפור, וזאת בעקבות החלטתו של קונרי לאחר שרכש אותה, בית המכירות בחר להחזירה לצבעה המקורי.
טרם המכירה הפומבית שווי המכונית הוערך בין 1.4-1.8 מיליון דולר, אך ההצעה המנצחת בעת המכירה עמדה על 2,450,000 מיליון דולר וכללה נסיעה מיוחדת עם נהג פרטי שהוא לא אחר מאשר ג'קי סטיוארט – אגדה בעולם מרוצי הנהיגה, פורמולה 1, וחבר סקוטי ותיק של קונרי.
 
נתח מההכנסה נתרם לקרן הפילנתרופית על שם שון קונרי, אשר במהלך השנים תמכה במגוון ארגונים. באתרה קונרי פרסם, טרם מותו , שהוא מקווה שבזמן שהגולשים נהנים לגלוש הוא מזמין אותם לשקול לסייע לאדם אחר בתחומים אשר קרובים לליבו והם: חינוך, תרבות וסקוטלנד.
 
הרכב המפורסם הוא כמובן לא הפריט היחידי שמייצגת את הסוכן האנגלי ולפני כשנתיים גם האקדח של קונרי מהסרט "דוקטור לא" נמכר בסכום שיא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה