תרבות ופנאי

חיים אתגר נכנס בשונאיו של עומר אדם: "תזכרו את הטוב"

המגיש של קשת 12 טען בתגובה לשיר של הזמר: "מה שעשו זה פשוט להרוג אותו וזה עבר את גבול הטעם הטוב, בסוף הוא משמח וישמח הרבה אנשים. צריך לזכור שלפני שכותשים אנשים צריך לזכור את הטוב שהם עשו"
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)
השיר החדש של עומר אדם בשיתוף הזמרת אודיה, בו התייחס לשורה של אירועים בחייו, לא השאיר כמעט אף אוהב מוזיקה בישראל אדיש. גם מגיש 'יצאת צדיק' ו'חשיפה' בקשת 12 חיים אתגר, נתן את ההתייחסות שלו, בדרך די מקורית לשיר החדש.
אתגר התייחס בסרטון למילות השיר והסביר: "אני לא מבקר מוזיקה, לא מבין בזה, אבל מבין בבני אדם, אבל מה שעשו זה פשוט להרוג אותו וזה עבר את גבול הטעם הטוב, בסוף הוא משמח וישמח הרבה אנשים. צריך לזכור שלפני שכותשים אנשים צריך לזכור את הטוב שהם עשו".
 


הוא גם הוסיף להמחשה את המילים של השיר: "כמה מילים על השיר החדש של עומר אדם", פתח אתגר והוסיף: "אני לא נלחם על התדמית, לא נלחם על אגורה, אני לא נלחם על הביקורת משרת התחבורה, תשמע אולי זה ניקי ג'אם, אולי זה קאקדילה, אבל מ-2022 עומר אין לך מילה, אולי זה טיימינג מדויק, קח את השירים שלך תתקפל".


"אולי זה זמן לחתונה, בדיוק הכרת את יעל, כולם חושבים אני שמח, אף אחד פה לא שואל, שמעו כמעט כל השנה יוצא לי רק להתנצל ולא כאב לי ככה, אני חושב אף פעם, מנמס ממך
ועד לצ'יקידם, הם מחשבים את הסוף שלי, מההתחלה וכבר כמעט עשור, הנפש מכילה והאמת... אני עייף אבל אוהב אתכם, קשות זה ממכר וזה שורף, 13 שנה אני רוקד על הבמות רוצה לראות אותם שמחים, אני לא מחפש ת'מלחמות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עומר אדם
    טל 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צריך לעשות מה שהכי נכון לך. בהצלחה.
    סגור