תקשורת ומדיה

חיים אתגר חושף את עוקץ הסופגניות: "אל תפלו בזה"

חיים אתגר העלה סרטון משעשע בו הוא מזהיר מפני "עוקץ הסופגניות", ומסביר איך להימנע מכך שלא תקבלו סופגניות שמתחפשות לסופגניות עם ריבה, אך בפועל הן ריקות: "אל תפלו בעוקץ החנוכה: מוכרים לנו מאפי בצק שמתחזים לסופגניות"
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
חיים אתגר, איש התקשורת ומנחה התוכניות "יצאת צדיק" ו"הנוכלים" בקשת 12, ממשיך להילחם בנוכלים ובעוקצים בישראל גם דרך הרשתות החברתיות שלו. היום (רביעי) במיוחד לרגל חג החנוכה, אתגר העלה סרטון משעשע לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מסר על "עוקץ הסופגניות בחנוכה".
אתגר כתב על רקע הסרטן שהעלה: "אל תפלו בעוקץ החנוכה: מוכרים לנו מאפי בצק שמתחזים לסופגניות". בסרטון עצמו אמר אתגר: "חג שמח, קיבלתי מידע לפיו ישנן התחזויות ועקיצות גם בעולם הסופגניות. מסתבר שישנם מאפי בצק שמתחזים לסופגניות. אנשים מוכרים מאפי בצק כסופגניות". 
בשלב זה העלה אתגר סרטון שהעלו אוראל צברי ואביו, בו הם מציגים סופגניה ללא מילוי ומבקשים לפנות אל חיים אתגר. אתגר המשיך: "אז מה עושים כדי לדעת אם זו סופגניה טובה ואמיתית או לא? מסתכלים טוב טוב בריבה, מסתכלים פנימה, רואים את עומק החור. אם רואים שהוא אמין ובאמת נעשה כאן חור והחזרה אמיתית של ריבה, אז זו כנראה סופגניה אמיתית. אפשר לפתוח ולראות - יש כאן ריבה. אם אין ריבה, תפנו למי שמכר לכם אותה ותגידו לו 'אדוני, זה עוקץ', או שתשלחו לי את הסרטון. אל תפלו בעקיצה של סופגניה. חג שמח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצאתי פיתרון
    אנטיאל שלפר 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניתי את מכשיר בדיקת האוזנים של רופאי אף אוזן גרון ושאני חושד בעוקץ אני מקרב אותו לאמצע הסופגניה לוחץ קלות ורואה את פנים הסופגניה עם ריבה או בלי ??
    סגור