השוק

עומר אדם ממשיך לכבוש את המוזיקה הישראלית: החוזה הנוצץ נחשף

עומר אדם צירף ללייבל שלו את כוכבי הרשת -  ניר בנילוש ואופק מזרח. במסגרת החוזה שנחתם נקבע כי הניהול של השניים יהיה בשיתוף פעולה עם סוכנות הטאלנטים ויוצרי התוכן "ספוט", שם השניים מיוצגים
מערכת ice |  3
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
עומר אדם, אחד הזמרים הגדולים בישראל, ממשיך בנסיקה הגדולה שלו אחרי שהיום (רביעי) פורסם ב"מאקו" כי אדם צירף ללייבל שלו את כוכבי הרשת -  ניר בנילוש ואופק מזרח. במסגרת החוזה שנחתם נקבע כי הניהול של השניים יהיה בשיתוף פעולה עם סוכנות הטאלנטים ויוצרי התוכן "ספוט", שם השניים מיוצגים.
על פי הדיווח, גורמים המעורים בפרטים סיפרו כי  הצדדים נפגשו לאחרונה ואחרי שהגיעו להבנות והסכמות לגבי הניהול שלהם ועתידם המקצועי, החוזה נחתם בנוכחות עו"ד צח מליחי, המייצג את בנילוש. כידוע, השניים ממש לא היחידים שמיוצגים בלייבל של עומר אדם, כאשר הם מצטרפים כעת לשניים נוספים שמיוצרים על ידו - אודיה אזולאי ואושר כהן.
על פי הדיווח, כחלק מהחוזה שנחתם בין הצדדים, עומר אדם גם ייקח חלק פעיל בצד הפרסומי שלהם וגם בניהול הקריירה המוזיקלית שלהם. למרות זאת, עדיין לא ברור מהי תוכנית העבודה שבונה אדם לשניים, אבל יש להניח כי היא תהיה ברובה מוזיקלית, שכן זה התחום בו הוא מתמקצע יותר מכל כמובן, ובשאר התחומים האחריות תהיה יותר של ספוט.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    אני 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    התכוונתם כבש את המוסיקה הערבית בישראל...
    אזרח ותיק 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העיקר הוא שהמזרחיים יספרו בגאווה כמה הם שונאים את הערבים ושהם היחידים שיודעים לעמוד מולם.... בפועל הם הפכו לערבים בעצמם. אימצו את המוסיקה שלהם, אימצו את האלימות שלהם, אימצו את הבורות שלהם , אימצו את חוסר הכבוד שלהם ואימצו גם את השנאה והשקר. לא לחינם הם הולכים כעדר אחרי ההוא שמנצל ומתעב אותם.
    סגור
  • שחרר אותנו , אני לא מחזיקה מהכתבה,
    אני 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אתה שחרר אותנו , יאיר לפיד החלול מייצג אותך
    סגור