תרבות ופנאי

עומר אדם מתחרט: השיר הגנוז על האקסית נחשף

הזמר החליט לא לשחרר שיר שנכתב על בת הזוג שלו לשעבר, כאשר מסביבתו נטען “הוא היום בזוגיות ופחות התאים לו שזה יצא”. אבל מה היה כתוב בו?
מערכת ice | 
עומר אדם ויעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
מתעסק בזוגיות הנוכחית? על פי פרסום במאקו היום (רביעי) אחד הזמרים המוכרים בישראל, עומר אדם, החליט לכאורה לגנוז שיר שנכתב על בת הזוג שלו לשעבר, כאשר מסביבתו נטען “הוא היום בזוגיות ופחות התאים לו שזה יצא”.
בימים אלה, אדם בכלל עסוק בהכנות לקראת המעבר שלו לדובאי, שם הוא עתיד להשקיע יותר בעולם העסקים והשיר המדובר בוצע לפני כשנה וייתכן שהיה הופך ללהיט, אבל הזמר שעומד להוריד הילוך בקריירת המוזיקה שלו, כבר לא יוציא אותו לאור.

"הוא היום בזוגיות ופחות התאים לו שהשיר יצא באופן רשמי", סיפרו מקורבים ל-mako, שפרסמה את הבית הראשון: "את משוגעת אמיתית וקוראת גם מחשבות אבל איזו בחורה את כזאת שגורמת לי לחיות, אתה אף פעם לא מוכן, איך את אומרת לי תמיד, החיים זה רק משחק, מאמי תלמד גם להפסיד. אף פעם זה לא קל לוותר על בחורה כמוך. עד היום חולם עלייך זה אבסורד, אף פעם זה לא קל לוותר על אהבה כזאת, אהבה כזאת".
כזכור, הסטייליסטית שלו אור לוזון חגגה את יום הולדתה ה-28 במסעדה כשמספר רב של חברים וחברות, מפורסמים ביותר הגיעו להרים. במהלך החגיגה מנקרת העיניים, בין יעל שלביה ובת הזוג החדשה של האקס שלה ברנדון קורף, יולי חמו, נרשם מפגש מסקרן מאוד, שלא בטוח שאדם אפילו היה מודע לו. השלושה בילו ביחד, אך כמובן לא היו יותר מדי זה בסביבתם של אלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה