רכילות עסקית

עומר אדם ועדן חסון ראש בראש בדירוג המרוויחים הגדולים של חנוכה

חג חנוכה הקרב יביא עמו אין ספור הופעות ויכניס כסף רב לאומנים הגדולים של ישראל. בדיקה שנערכה חשפה מי הם האומנים שירוויחו הכי הרבה במהלך הופעות החג
מערכת ice | 
עומר אדם, עדן חסון (צילום פלאש 90/ דוד כהן, אינסטגרם/ עדן חסון)
בעוד כשבועיים יחגגו מיליוני ישראלים את חג החנוכה במהלכו יתחילו המופעים שכבר הפכו לאחד מסמלי החג. על הבמות הגדולות יעלו גדולי הכוכבים של ישראל. כעת נחשף מי יהיו האומנים, השחקנים והזמרים שירוויחו הכי הרבה במהלך שמונת ימי החנוכה.
לפי בדיקת מערכת גיא פינס, המרוויח הגדול ביותר של חנוכה 2022 יהיה הזמר המצליח עדן חסון. לפי הבדיקה, חסון צפוי להרוויח כמיליון ו-400 שקלים במהלך החג. סכום גבוה במיוחד לאור העובדה שזו תהיה הפעם הראשונה שחסון ייקח חלק בהופעות החנוכה.
במקום השני נמצא עומר אדם, שעוד רגע יעזוב אותנו לטובת סיבוב הופעות בארצות הברית. רווחיו הצפויים ממופע "נקטס" צפויים לעמוד על מיליון שקלים. במקום השלישי נמצאים אסי ישראלוף, שלום מיכאלשווילי וציון ברוך הלוא הם שלישיית מה קשור. השלושה צפויים להרוויח יחד כמיליון 200 שקלים.
במקום הרביעי בדירוג האומנים המרוויחים של חג החנוכה נמצא הזמר היוצר עידן רייכל שישתתף גם הוא בהופעת "נקסט" בה הוא ירוויח כ-800 אלף שקלים. את החמישייה הראשונה סוגרת מיכל הקטנה שתיקח חלק בהפקת "גשם של סופגניות" שתרוץ עד אמצע ינואר ותרוויח 700 אלף שקלים.
הפקת "נקסט" ביקשו להבהיר שהסכומים שרשומים לא נכונים ורחוקים מהמציאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה