מדדים ומחקרים

עומר אדם הפסיד לשני זמרים צעירים יותר ביוטיוב

בסיכום השנתי של יוטיוב הגיע קליפ של אדם רק למקום השלישי – ולמרבה ההפתעה, גם לא מדובר ב"קקדילה" שעורר את מירב תשומת הלב השנה
יאיר מור | 
עומר אדם, יוטיוב (צילום פלאש 90/ דוד כהן, unsplash)
השנה הזו היתה "דובשנייה" – לפחות ביוטיוב. לפי סיכום השנה של שירות הווידאו הגדול בעולם בישראל, שפורסם הבוקר חודש לפני הצפוי, השיר בביצוע שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז היה הקליפ המוזיקלי הנצפה ביותר בישראל מבין הקליפים שעלו השנה; "מי זאת" של אנה זק הגיע למקום השני; רק במקום השלישי השתבץ עומר אדם, ולמרבה ההפתעה לא עם השיר "קקדילה", אלא עם "לבד על המיטה", שעורר הרבה פחות תשומת לב ציבורית; במקום הרביעי הצמד בנאל בן ציון ושירז אברהם עם "חסרה לי ברמות"; ובמקום החמישי "פעמון" של נועה קירל בשיתוף עם איתי גלו, שבשנה שעברה התברג במקום הראשון עם עדן בן זקן ו"מועבט".
נונו ושגיא קריב הגיעו למקום השישי עם המנון הגאווה "Cute Boy"; עדן חסון עם "עושה לי צרות" במקום השביעי; נועה קירל נמצאת גם במקום השמיני, הפעם עם "פנתרה"; אושר כהן עם "אהובי לב אדום" במקום התשיעי; ו"בזמן האחרון" של אייל גולן במקום העשירי.
נציין כי רן דנקר, ישי ריבו, סטטיק ובן-אל ונטע ברזילי, שבשנה שעברה בלטו בצמרת, לא הצליחו להתברג בה השנה כלל. זאת בעוד עומר אדם דווקא עלה מקום אחד באופן יחסי – בשנה שעברה "גדל לי קצת זקן", השיר הראשון מבין שניים שלו שהתברג בעשירייה, היה במקום הרביעי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה