תרבות ופנאי

טיילור סוויפט שוברת קופות: "הייתי משלם גם 3,000 דולר"

טיילור סוויפט תצא בקרוב לסיבוב בן 2 הופעות ברחבי ארצות הברית - והביקושים בשיא. גם לאחר שנמכרו מאות אלפי כרטיסים, מיליוני מעריצים נותרו ללא כרטיס, ואלה מוכנים לשלם לא מעט 
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
בסיבוב ההופעות הקרוב של טיילור סוויפט בארצות הברית יתקיימו 52 הופעות. הביקוש האדיר להופעות של סוויפט הוא אדיר. המכירה הרשמית של סוכנות הכרטיסים "טיקטמאסטר" נסגרה מהר מהצפוי, לאחר שכל הכרטיסים נחטפו. דבר שהותיר מיליוני מעריצים בידיים ריקות.
נראה שהמיתון והאינפלציה הגואה בארצות הברית לא מטרידים את הצעירים האמריקאים. לפי דיווחים בתקשורת בארצות הברית, בכמה אתרי מכירת כרטיסים פרטיים (שלא לומר ספסרות) נראו מחירים של 40,000 דולר ואפילו יותר עבור כרטיסים להופעה של כוכבת הפופ.
מומחים מסבירים כי הביקוש והטירוף לכרטיסים, לצד הנכונות לשלם סכומים גבוהים עבור מושב בהופעה, הם תוצאה של משבר הקורונה שפגע אנושות בענף הפנאי והתרבות. זאת בעקבות שמיליוני צעירים חיכו כארבע שנים על מנת לראות את כוכבת העל שבה לבמות, ויצאו מהמגיפה עם שיעורי חיסכון גבוהים היסטורית.
אחד מהם הוא גוסטבו קוטינחו, שזו תהיה הפעם הראשונה שיגיע להופעה של סוויפט לאחר שהשיג כרטיס ב- 2,000 דולר (כ-7,00 שקלים), סכום שחסך במשך חודשים ארוכים. "הייתי משלם גם 3,000 דולר אם לא הייתה ברירה", אמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה