כסף וצרכנות

טיילור סוויפט מתפוצצת: "זה מטריף אותי"

אחרי הטענות הקשות שהופנו כלפי טיילור סוויפט בעקבות מחירי הכרטיסים המטורפים להופעה שלה, הזמרת עלתה למתקפה נגד חברת הכרטיסים טיקט-מאסטר: "אני לא מנסה למצוא תירוצים, אבל זה מטריף אותי שרבים מהמעריצים שלי לא הצליחו למצוא כרטיס"
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
שבוע שעבר דיווחנו לכם על מחירי הכרטיסים המטורפים לסבב ההופעות החדש של טיילור סוויפט אך מתברר כי הפעם קהל המעריצים לא הולך לשבת בשקט ולקבל את המצב וכך מסתבר גם לא ממשלת ביידן בארה"ב.
לאחר שחברת הכרטיסים טיקט-מאסטר לא הצליחה להשתלט על המצב ואף נאלצה לדחות את המכירה הרגילה, טיילור סוויפט מיהרה להביע את אכזבתה והבהירה למעריצים שלה שהובטח לה על ידי החברה שהם יצליחו להתמודד עם כל העומס שהיא צפתה. אך מסתבר שסוויפט ממש לא הופתעה מכך וידעה על המתרחש, כאשר לטיקט-מאסטר אין ממש תחרות על מכירת הכרטיסים ובכך הכרטיסים הגיעו למחירים אסטרונומיים של 22 מיליון דולר.
אתמול (שבת) סוויפט הגיבה לדברים ויצאה למתקפה חסרת תקדים נגד חברת הכרטיסים טיקט-מאסטר: "אני לא מנסה למצוא תירוצים כי בדקנו איתם כמה פעמים שהם מסוגלים להתמודד עם כמות כזו של דרישה כפי שצפינו שתהיה. זה באמת מדהים ש-2.4 מיליון אנשים השיגו כרטיס, אבל זה מטריף אותי שהרבה מהם היו צריכים להתאמץ כל כך בשביל להשיג אותם".
אחר התגובה של סוויפט, טיקטמאסטר (שנמצאת בבעלותה של לייב ניישן) פרסמה הצהרה והתנצלה בפני הזמרת והמעריצים שלה "בעיקר בפני אלה שהיו צריכים לעבור חוויה נוראית בשביל להשיג כרטיס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה