כסף וצרכנות

טיילור סוויפט בצרות: חקירה בעקבות מכירת הכרטיסים להופעות שלה

מכירת הכרטיסים לסיבוב ההופעות החדש של טיילור סוויפט ממשיכה להסתבך: ממשל ביידן עומד לחקור את אתר טיקט-מאסטר בחשד להפרת החוק להגנת הצרכן

מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
שבוע שעבר דיווחנו על מחירי הכרטיסים המטורפים לסבב ההופעות החדש של טיילור סוויפט אך מתברר כי הפעם קהל המעריצים לא הולך לשבת בשקט ולקבל את המצב וכך מסתבר גם לא ממשלת ביידן בארה"ב.
לאחר שחברת הכרטיסים טיקט-מאסטר לא הצליחה להשתלט על המצב ואף נאלצה לדחות את המכירה הרגילה, טיילור סוויפט מיהרה להביע את אכזבתה והבהירה למעריצים שלה שהובטח לה על ידי החברה שהם יצליחו להתמודד עם כל העומס שהיא צפתה. אם כן מתברר כי הנהירה העצומה הייתה צפויה לחלוטין ולא הייתה כאן שום הפתעה.
אבל, מתברר שממש לא מדובר במקרה מפתיע כשזה מגיע למופעי ענק בארה"ב ובעיקר כשזה קשור לחברת טיקט-מאסטר. המקרה של סוויפט הביא לאור מקרים נוספים שלא רק קשורים במחדל טכני אלא גם (ובעיקר) במחירי הכרטיסים שמשתנים בהתאם להיקף הביקוש בשלב מסוים במכירה (כפי שהתרחש עם כרטיסים להופעה של ברוס ספרינגסטין). כעת מתברר שהנושא משך את תשומת ליבה של מערכת המשפט בארה"ב שמתכננת לחקור את החברה.
אלמנט נוסף שתורם לחדשות נגדה הוא המיזוג עם חברת כרטיסים נוספת ומוכרת בלב לייב ניישן. בעקבות שילוב הדברים התובע הכללי של מדינת טנסי הודיע כי יש פה חשד מהותי להפרה של חוק ההגנה לצרכן ואף ביידן הודיע לאחרונה שהממשל שלו מתכנן לטפל בבעיה זו. החברה הודיעה מצדה כי מדובר בשוק תחרותי וזה דבר שמערכת המשפט במדינה מודעת אליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה