תרבות ופנאי

ההופעה הבאה של נועה קירל בפארק הירקון תהיה בחינם

הזמרת וכוכבת הפופ מחלקת כרטיסים בחינם להופעה בתל אביב במסגרת פסטיבל מתגייסים, לבני נוער שעולים לכיתה י"ב או למסיימים תיכון. כך תשיגו כרטיסים בעצמכם
מערכת ice | 
נועה קירל בפארק הירקון (צילום עומרי סילבר)
הזמרת נועה קירל תופיע ללא תשלום עבור בני נוער שעומדים להתגייס או מלש"בים שיגיעו לפסטיבל המתגייסים בפארק הירקון בתל אביב.
הכניסה לפסטיבל היא ללא תשלום, וכך גם הצפייה בהופעתה של כוכבת הפופ הישראלית. כרטיסים ניתן להשיג באתר "יותר" של מועדון ההטבות לחיילים.
במסגרת הפסטיבל שחוגג 20 שנה לקיומו יופיעו גם הזמרים חנן בן ארי, מושיקו מור, איתי לוי והראפר פלד, הלהקות הצבאיות, אור עמרמי מ"הכוכב הבא" ועילאי אלמקייס מ"אקס פקטור".
במהלך מלחמת חרבות ברזל פרסמה הזמרת סרטון משלה, בו היא מבקשת להביע את הערכתה לחיילים ופשוט לומר תודה. "רק רצינו להגיד לכם - תודה". כתבה קירל בחשבון האינסטגרם שלה לצד הסרטון המרגש.
כזכור, קירל הוזמנה לשיר את ההמנון הישראלי בפני אלפי אנשים בכנס של קרן אמריקאית שתורמת רבות לישראל. בנוסף, נראה כי הזמרת פועלת למען הסברה ישראלית והרמת המורל תוך פרסום תוכן ברשתות החברתיות, ששם יש לה מיליוני עוקבים וצפיות.
קירל הוזמנה לאחר שמנכ"ל הקרן, רון ברון, צפה בקירל במשחק של קבוצת האן.בי.איי ברוקלין נטס בביקורה הקודם בארצות הברית. בכנס שמקיימת הקרן מדי שנה, כל פעם מוזמן אמן אחר והשנה היה זה הזמר והשחקן המפורסם ג'סטין טימברלייק, שבסיום הופעתו עלתה קירל ושרה את "התקווה" לעיני אלפי אנשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה