תרבות ופנאי

ניקי גולדשטיין חושף: "לא בושה להיות בגריינדר, זה להיות פעיל מינית"

בריאיון לאיתי סגל, ניקי גולדשטיין מספר על מערכת היחסים עם בן זוגו ותשומת הלב המיוחדת שבה זכה ממשתמשי אפליקציית גריינדר. ניקי גולדשטיין: "התרגשתי מזה שאני יכול להיות בגריינדר פתאום. זה התחיל מסקרנות מאוד גדולה"

מערכת ice | 
ניקי גולדשטיין (צילום יוטיוב/ כאן 11)
בפודקאסט של איתי סגל, אשר מרבה לראיין מפורסמים שונים, התארח לאחרונה הקומיקאי ניקי גולדשטיין. לאחר שהכריז כי הוא ניהל רומן עם בן זוגו הנוכחי אייל כאשר היה נשוי, סיפר ניקי גולדשטיין על הקשיים שחווה בדרך לזוגיות הנוכחית. 
ניקי גולדשטיין התייחס לשאלה של סגל כי לקח לו הרבה זמן בכדי להבין שהוא מעוניין בזוגיות אחרת. לטענת הקומיקאי ניקי גולדשטיין, בהתחלה עלו בקרבו מספר לבטים בנושא בשל גילו המבוגר ולבסוף ציין: "יש לי באמת את הזכות, גם בכנות שלי וגם באמת לא להדחיק וגם לדבר עם הבן זוג שלי על הדבר הזה. עוד שנתיים או שלוש, אני לא חושב שזה משהו שצריך לפרק זוגיות, אני גם אומר לך חד וחלק. אני אומר לך בכנות, זוגיות פתוחה בעיניי, גם באופי שלי וגם באופי של אייל, זה לא אנחנו. אנחנו לא בנויים לזה". 
ניקי גולדשטיין התייחס לבן זוגו הנוכחי, אשר אף הוא קיים מערכת יחסים עם אישה, וטען כי כאשר השניים היו בזוגיות, הם הקפידו להיות נאמנים לבנות הזוג שלהם. "לא בגדנו ולא היינו... אתה יודע לא תפסו אותנו, אנחנו לא כאלה. אבל כן יש פה יתרון שהבן זוג שלך הוא החבר הכי טוב שלך, שזה שני גברים בעיניי שהם מאוד ליברליים וזה הכל בראש. אני היום עם אייל מבחירה, אני לא חושב להתאהב במישהו, אני לא מחפש להתאהב".
בהמשך, ניקי גולדשטיין סיפר כי בהתחלה נהג להשתמש באפליקציית "גריינדר", המיועדת לקהילת הלהט"ב. "קודם כל התרגשתי מזה שאני יכול להיות בגריינדר פתאום. זה התחיל מסקרנות מאוד גדולה". ניקי גולדשטיין, אשר הקפיד לספר בהרחבה על אותה אפליקציה, ציין כי הוא התלהב מתשומת הלב המיוחדת לה זכה מהמשתמשים בה. 
"בהתחלה, שמישהו עושה לי טאפ, הייתי אומר; 'יואו הוא עשה לי טאפ. יו בייב תראה הוא עשה לי טאפ'. כמו ילד. אתה יודע, בהתחלה אמרו לי לא להכניס תמונה. אבל אני רוצה להגיד לך משהו, פאק אוף. אז אני בגריינדר עם תמונה. שאלו אותי מה אתה עושה בגריינדר? מחפש נדל"ן להשקעה. מה אני אעשה בגריינדר, זו לא בושה להיות בגריינדר, זה להיות פעיל מינית. אני לא מאמין שאני אומר את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה