תרבות ופנאי

ניקי גולדשטיין על היציאה מהארון: "לא הרגשנו בוגדים, רומן בלי סקס"

לפני כשנתיים הקומיקאי יצא מהארון וכי "המאהב" שלו הוא למעשה אייל, חברו הטוב מימי התיכון. בריאיון שהעניק ל"מאקו" הוא סיפר על הקשר שניהל עם אייל בזמן הנישואים לאשתו שירלי, ועל התחושה של שניהם כי הם כלל לא בוגדים. "כשמישהו מנהל רומן הוא מסתיר, לנו זה לא היה", אמר
מערכת ice |  1
ניקי גולדשטיין (צילום יוטיוב/ כאן 11)
השחקן ניקי גולדשטיין הדהים את עולם הבידור הישראלי (ואת אשתו) כאשר החליט לצאת מהארון לפני כשנתיים בריאיון חושפני, וגילה כי בן זוגו הוא למעשה החבר הכי טוב שלו מימי התיכון. כעת, הוא מעניק ריאיון נוסף ל"מאקו" ומשתף בגורמים שהובילו אותו לעשות את המהלך האמיץ ממנו הוא ניסה להתעלם רוב ימי חייו.
גולדשטיין, 46, מספר שידע מגיל צעיר כי הוא נמשך לגברים, אבל העדיף להדחיק זאת ולנסות להתקדם הלאה ("זה הבהיל אותי בטירוף"). עם חלוף השנים הוא החליט לשאת לאישה את שירלי, והחליט כי את ה"סוד שלו" הוא ישמור לעצמו "עד הקבר". עם זאת, דבר הוביל לדבר והוא נאלץ להתוודות בפניה על משיכתו לחברו הטוב, אייל. הקומיקאי מציין כי הדבר לא נבע מרצון להתוודות, אלא כי "היא פשוט גילתה. ראתה דברים שלא הייתה צריכה לראות. חיפשה דברים בטלפונים והבינה מהר מאוד".
עוד הוא סיפר כי הקשר בינו לבין אייל נרקם בזמן הנישואים שלו, אך הוא הסביר: "לא הרגשנו שאנחנו בוגדים. כשמישהו מנהל רומן הוא מסתיר, לנו זה לא היה". אשתו שירלי הייתה בטוחה שמדובר בזוג חברים טובים, ולכן לא הפריע לה שהם מבלים גם בשעות המאוחרות של הלילה. מבחינתו ומבחינת אייל, היה די ברור שהם לא יחשפו את הסוד. עוד אמר גולדשטיין: "זה כאילו הייתי ברומן ללא סקס, רומן של התאהבות ותשוקה לא נורמלית".
נזכיר כי לאחרונה כוכב הרשת מתן ליאני הפתיע את הגולשים כאשר סיפר שהוא מנהל זוגיות עם גבר במשך לא פחות מ-11 שנה. עוד הוא ציין כי אמו תמכה בו לאורך כל התהליך, מה שחיזק אותו במיוחד. "עכשיו אני יכול להתעסק ביצירה שלי , בלי לחשוב יותר מדי מה יגידו", כתב בחשבון האינסטגרם שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גולדשטיין
    קרדאי 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי הוא מעניין המתחנגל הזה שיכנס חזרה לארון
    סגור