ויראלי

ניקי גולדשטיין מגזים: "זה לא מצחיק בעליל, תתבייש לך"

הקומיקאי שפקד את מלון היוקרה Ritz בא לשמח את המפונים, והשתעשע בסרטון באינסטגרם בתנאי המחיה שלהם. הגולשים התקוממו: "רצוי שתוריד ומהר, אתה לא רוצה להיות מפונה". חלק הפריכו את דבריו: "משפחות שלמות מצטופפות בחדר קטן". בלשון חדה הוא השיב לאחת הגולשות: "לא בא לצחוק על המפונים, אלא על הסיטואציה"
מערכת ice | 
ניקי גולדשטיין (צילום יוטיוב/ כאן 11)
הקומיקאי ניקי גולדשטיין פקד במהלך השבוע האחרון את בית מלון Ritz, על מנת להופיע במקום ולשמח את המפונים מבתיהם בקו העימות ששוהים במקום. בכניסה למקום פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו להג על הפער בין תנאי המחיה שלו למול אלה של השוהים במלון. 
אלא שאת הגולשים, הפוסט הזה לא ממש הצחיק, והם התייחסו למושא ההשוואה, תושבי עוטף עזה שחרב עליהם עולמם ב-7 באוקטובר. "ניקי זה לא מצחיק בעליל. רצוי שתוריד ומהר. אתה לא רוצה להיות מפונה גם לא בארבע עונות", כתבה אחת הגולשות. "משפחות שלמות מצטופפות בחדר קטן, ללא מטבח, ללא מכונת כביסה. ללא סלון.  הם לא בחופשה. בבקשה תוריד את הפוסט הזה. לא מכבד אותך".
 
גולדשטיין לא נשאר חייב, והשיב לגולשת בחדות לשון: "יקירתי, אני מבין שאת רואה בזה משהו לא מצחיק אבל אני שמופיע יומם וליל למפונים בכלל לא בא לצחוק על המפונים, אלא על הסיטואציה עצמה". גולשים אחרים כתבו: "ממש לא מצחיק, ממליץ לך ללכת לעשות סיבוב עם האוטו בבארי או בכפר עזה", "לא הצחקת אותי ואפילו העצבת אותי, תאמין לי שכולם היו שמחים לחגוג את חנוכה בביתם".

להגנתו של גולדשטיין יצאו חלק מהגולשים, שהפצירו בחבריהם לגלות מעט הומור בתקופה החשוכה והכואבת. "אל תשכחו לרגע מה כל האמנים עושים למען כל המפונים ומשפחות הנופלים. ולשדר כל שבוע את ארץ נהדרת זה בסדר? עם ההומור הכי שחור שיש. ניקי אתה ענק, מצחיק, הורס ואמן שתישאר כך כל חייך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה