תרבות ופנאי

עודד בן עמי שלא הכרתם: מתלונן על פקקים ומשעשע את הקהל

עודד בן עמי הופיע אמש בערב מחווה לשירה העברית ובחר להקריא שירים הקשורים לילדותו ברחובות. "למדתי בבית הספר תיכון בו למדה גם אגי משעול. שנינו היינו תלמידיו של מורה למתמטיקה בשם אפשטיין. על פי התוצאות של אגי ושלי, אפשטיין היה מורה גרוע למתמטיקה"  
רוני שיינר | 
עודד בן עמי (צילום Eyalbenyaish ויקיפדיה)

העיתונאי עודד בן עמי, מגיש תוכנית המגזין "שש עם" של חברת החדשות בקשת 12, הופיע אמש (ה') בפני קהל בבית הסופר בתל אביב בערב מחווה לשירה העברית, במסגרתו אנשי תקשורת ושחקני תיאטרון הקריאו ממבחר השירה העברית לפי בחירתם. 

בן עמי פתח כשהתייחס לפקקים: "אני אספר לכם שאני יצאתי מנווה אילן אחרי השידור שלי בשבע והגעתי לפה לפני עשר דקות. אם הייתי הולך ברגל הייתי כנראה מגיע מוקדם יותר".

עודד בן עמי בבית הסופר 

בן עמי המשיך: "אני רוצה ברשותכם לקרוא שני שירים, שניהם קשורים כך או אחרת לילדותי, לנערותי".
 


השיר הראשון שהקריא בן עמי, נכתב על ידי חבר ילדות שלו, גיורא פישר, שבנו מרום פישר, לוחם גולני, נפל בשנת 2002 במבצע "חומת מגן".  בסיפורו של בן עמי ובשיר שהקריא, תוכלו לצפות בקטע הווידיאו המצורף.

"השיר השני קשור לילדותי ברחובות. אני גדלתי ברחובות ולמדתי בבית הספר התיכון ברחובות, בו למדה גם, כמה שנים לפני, (המשוררת) אגי משעול, כי היא גדלה בגדרה ועיר המחוז של גדרה הייתה רחובות", שיתף בן עמי. 
"בגדרה לא היה בית ספר תיכון, אז היא למדה בבית הספר שבו לימים גם אני למדתי. אנחנו שנינו היינו תלמידיו של מורה למתמטיקה בשם אפשטיין. עליו כותבת אגי את השיר 'אווזים'". ההקראה של השיר עוררה צחוק בקרב הקהל והביאה למחיאות כפיים סוערות. בן עמי סיכם: "בדקתי, על פי התוצאות של אגי ושלי, אפשטיין היה מורה גרוע למתמטיקה". 
ערב המחווה לשירה העברית התקיים ביוזמתו של הסופר והמשורר צביקה ניר, יו"ר אגודת הסופרות והסופרים, ותחת ניצוחה של המנכ"לית והסופרת נירה תובל. זהו הערב הראשון בסדרת אירועים דומים שיתקיימו בהמשך. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה