טלוויזיה

עודד בן עמי מתבלבל בשידור חי: זו הטעות עליה חזר בשידור

מי מספר לו שאנחנו בשנת 2024? היום בתוכנית "6 עם עודד בן עמי", טעה המנחה מספר פעמים בשנה בה אנחנו נמצאים. חודש אחד בלבד לאחר שהשנה התחלפה לה. בבלבול מלא בביטחון  אמר בן עמי: "זה שנת 2023! קשה מאוד מאוד שלא להציף דברים"  

מערכת ice |  2
עודד בן עמי (צילום Eyalbenyaish ויקיפדיה)
פאדיחה בשידור חי: היום בתוכנית "6 עם בן עמי", פתח עודד את התוכנית עם דיון בנושא האסון בעזה בו נפלו 21 לוחמים נפלו ביממה האחרונה כתוצאה מפגיעת רקטות RPG בטנק ובמבנה שקרס והוביל לקריסתו של מבנה נוסף על החיילים. 
במהלך הדיון עודד אירח את מפקד חיל האוויר לשעבר איתן בן אליהו שדיבר על הפרטים שהוא יודע על האסון. עודד הגיב לו בביטחון אך התבלבל: "זה שנת 2023 קשה מאוד מאוד שלא להציף דברים מעל לשולחן". 
בן עמי הוא לא המגיש היחיד של חדשות 12 שנתפס מתבלבל בשידור. במהלך אחד השידורים של חדשות 12 בקשת בהגשת יונית לוי נרשמה הפרעה קלה ומבדרת, כאשר הפרשנית דנה וייס קיבלה הודעה רועשת מ'סירי' במהלך דיון בפאנל.
לוי בדיוק דיברה, ואז נשמעה סירי אומרת: "הנה מה שמצאתי באינטרנט כשחיפשתי..." ומיד וייס כיבתה אותה כשהיא נראית נבוכה. לוי פרצה בצחוק וירון אברהם שאל: "מה חיפשת?" ועל כך השיבה וייס: "זה לא אני זה סירי, היא עובדת עליי", כשהיא ממשיכה לחייך במבוכה ולוי מיהרה להחזיר את האולפן לפוקוס: "בואו נתאפס על עצמנו". 
לוייס קרתה פאדיחה דומה באולפן שישי עם דני קושמרו, כאשר בזמן שהמגיש דיבר, לפתע נשמעו לפתע יריות וקריאות בערבית של מחבלי החמאס, שבקעו מהטלפון של וייס. מיד קושמרו לא יכול היה להחזיק את עצמו ואמר בהומור: "הטלפון משגר יריות באולפן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הביתה
    שרה 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקשן צמרת, הגיע הזמן לפחות את המקום לצעירים ויותר מוכשרים.....
    סגור
  • 1.
    התבלבל ? זה קורה לכולנו .
    ישראלי 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו בני אדם. מותר להתבלבל .בכל אופן, יש להכריח את מצרים, לקבל לידיה את עזה- כפי שהוה עד 1967 !
    סגור