תרבות ופנאי

אופירה אסייג במתקפה: "שיא השיאים, הם יוצאים לפגרה בזמן מלחמה?"

אשת התקשורת העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו ובו היא ביקרה את העובדה כי הממשלה צפויה לצאת בקרוב לפגרה. "מי יחזיר את החטופים? מי ידאג לחיילים? מי ינהל את המלחמה?", שאלה בפליאה
מערכת ice |  4
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג, אשר מרבה לשתף בדעותיה הפוליטיות ביחס למלחמה ולממשלה, שיתפה היום (שלישי) סטורי נוקב בנוגע לעובדה כי בקרוב הממשלה צפויה לצאת לפגרה. "בוקר טוב, יש לי שאלה: אם הכנסת יוצאת לפגרה בזמן מלחמה – מי יחזיר את החטופים?", שאלה בייאוש.
בהמשך היא הוסיפה: "מי ידאג לחיילים? מי ינהל את המלחמה? הם יוצאים לפגרה בזמן המלחמה? על זה נאמר שיא השיאים... פגרה. מי יחזיר את החטופים רק תענו לי?". לסטורי היא גם צירפה את האופציה לענות על השאלה – אך מובן שהדבר נעשה בציניות, ואסייג לא ציפתה לתשובות אחרות.
מלבד לחשבון האינסטגרם שלה, אשת התקשורת מקפידה להראות פעילות גם ברשתות חברתיות אחרות. לפני כשבועיים היא כתבה בחשבון הת'רדס שלה: "חמאס מפרסמים כי איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של הארגון, ישא הערב נאום בנושא "ההתפתחויות האחרונות״ עכבר שטן". והוסיפה: "כוננות מה שיא בכל זרועות הביטחון. רמאדן, צפון ועזה. סך הכל מדינה נורמלית לגדל בה ילדים. עצוב, שאנחנו יושבים פה ויש עוד 134 חטופות וחטופים שנמצאים בשבי חמאס".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יאללה הסוסה יוצאת למתקפה
    מריו 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי פעם אחת תסבירו מדוע ב7 לאוקטובר בשעה שלוש לפנות בוקר לא העירו את שר הבטחון וראש הממשלה כאשר כבר היה כמעט בטוח שהחמס עולה על שני ישובים בעוטף? למה אתם מסתירים זאת מעיני הציבור .. מושחתים ואינטרסנטים ... אפילו סוסות מבינות שהיה כאן פשע שלא יכופר . אבל התקשורת נשנקה וחוץ מערוץ 14 לא תשמע מילה בעניין ... בושה
    סגור
  • 3.
    דיייגייי אשה רעעע (ל"ת)
    חגית 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ביזיון שהם יוצאים לפגרה, אבל גם מביך לראות אותה רוקדת
    שי 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון הם נבחרי ציבור והם צריכים לנהל את המלחמה, היא אדם פרטי אבל לראות אולה אוקדת ומפזזת בהופעה בזמן שהיא עצמה אמרה שלא תחגוג כל עטד ישחטופים זה לא פחות מביך מהפגרה שלהם.
    סגור
  • 1.
    פגרה!?
    אזרח פשוט 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו במלחמה פגרה!? למה ? החטופים בעזה נמקים במנהרות ואתם בפגרה? נתניהו בפגרה כבר 14 שנה! חוצפתכם עוברת כל גבול בבקשה על !!!! תחזרו אחרי הפגרה ביבי לך לך ואל תחזור לכסא!!!
    סגור