ויראלי

אופירה אסייג מזועזעת: "לא מסוגלת להיות אותה אופירה"

המגישה כתבה בטורה השבועי: "חג פורים הזה יירשם בספרי ההיסטוריה של מדינת ישראל כחג העצוב ביותר מאז 7 באוקטובר, פורים ללא 134 חטופים שמוחזקים בתת-תנאים. לא מצאתי שום סיבה להתחפש השנה, אני לא מסוגלת להיות אותה אופירה כשהם שם ואנחנו כאן"
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
רק לפני כשבועיים אופירה אסייג שהופיעה עם ההרצאה שלה 'כל הדרך מדימונה לתל אביב' מול מנהלי ומנהלות בנק הפועלים,בשבוע שעבר, דיברה גם על המצב המתוח במדינה, אבל היא לא שיערה שהפחד יהיה כל כך גדול. כעת בטורה השבועי במאקו היא ממשיכה לשתף בתחושות הקשות שלה.
אסייג כתבה בטור שלה: "ממש לא התלבטתי איך לפתוח את הטור שלי השבוע: אין לנו זכות לשכוח את החטופים והחטופות לרגע אחד. מזמן הוצאתי כרטיס אדום לממשלה הזאת, אבל הם שמים פס על כולנו - וכן, גם על משפחות החטופים. איפה הם, אלוהים? שמישהו ייתן הסבר אחר איך סינוואר הקטן והפחדן מנהל את ישראל הגדולה ואת מר ביטחון בנימין נתניהו? אני לא מקבלת שום הסבר, כי החזרת השבויים היא המשימה הראשונה ואין שום דבר לפניה. חג פורים הזה יירשם בספרי ההיסטוריה של מדינת ישראל כחג העצוב ביותר מאז 7 באוקטובר, פורים ללא 134 חטופים שמוחזקים בתת-תנאים. לא מצאתי שום סיבה להתחפש השנה, והאמת היא שבארון שלי יש תחפושות מוכנות, מכף רגל ועד ראש, אבל אני לא מסוגלת להיות אותה אופירה כשהם שם ואנחנו כאן".

עוד היא כתבה בטור: "איך הם לא רואים? איך היא לא רואה? איך ביבי שהחזקתי ממנו חכם לא רואה? נגמר פורים, תיכף פסח, גם ליל הסדר יהיה בלעדיהם? מה יגיד עכשיו ראש הממשלה, אחרי שהצהיר בקריאת המגילה ש"עברנו את המן, נעבור גם את סינוואר"? יציאת מצרים? יציאת רפיח! כמה אפשר להמציא? כמה אפשר לחרטט אותנו? הרי הסקרים מוכחים שאתה מתרסק ועוד רגע הופך להיסטוריה, לא בא לך ללכת בכבוד? עם כולם אתה מסוכסך, אפילו עם ארצות הברית. הסיכון קשוח: חטופים, שנאה תהומית בעולם, לא למדנו כלום ושרה רוצה שנגיד לה תודה. שיא השיאים".
אגב, ההייפ בקשת 12 השתלם. אם אתם נוהגים לצפות באופירה אסייג, אז כנראה שחיכיתם לתוכניתה המשותפת של אסייג והעיתונאי חיים לוינסון שיצאה בשישי האחרון לדרך בפעם הראשונה, ללא אייל ברקןביץ' שעבר לרשת 13. השניים עלו לתכנית בכורה והפרומו הבטיח הרבה, אבל נראה שהצופים ראו בכך עניין והעניקו לתכנית לא פחות מ-9.1% שהם כ-232 אלף צופים בסך הכל, מדובר בנתון חזק מאוד, כאשר אופירה וברקו פתחו בזמנו עם 5 אחוזים בנובמבר 2017 בקשת 12 בתכנית הבכורה שלהם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    להקיא (ל"ת)
    שי 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 2.
    את אופירה רק הכסף מעניין
    אחת שיודעת 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא שונאת את שרה נתניהו ונראה שהיא מתנהגת בדיוק כמוה ועושה הכל כדי להריב עם כולם לצערי כבר אבד לה הקסם והחן שהיו לה , מי שאני מדברת איתה אומרת שכבר לא תצפה בתוכניות של אופירה ביום שישי תתקדמי ….
    סגור
  • 1.
    נמאסת
    האמת 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    דיי , לא רק את חייה בארץ , אף אחד לא מעוניין בדעות שלך , כולך רוע שנאה ופילוג , מחפשת פרסום , שכחת מאיפה הגעת משכונות עוני בדימונה ועתה בצפון ת"א , את מי זה מעניין הדעות שלך , את בחורה לא מוכרת אמינה וגם לא מוסרית .
    סגור