טלוויזיה

אייל ברקוביץ' נגד אופירה אסייג: "לא מעניין"

ברקוביץ' מספר על הפרידה מהאקסית בקשת 12: "לא רציתי יותר לבוא לתכנית הזאת, זאת האמת הכי גדולה. זה שרבתי עם אופירה אחרי זה או לפני זה, זה לא מעניין. אבל אני חושב שאני, בתור אייל, לא בא לי יותר לראיין את הפוליטיקאים האלה שאי אפשר לראות אותם כבר"
מערכת ice |  4
אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
רק לפני כשבוע, הדוגמנית רוסלנה רודינה, המוכרת בתור האקסית המיתולוגית של הזמר המוכר אייל גולן, נתנה הצצה, להשקה של קולקציית הגברים למותג התכשיטים שלה בשם "Ruzmaz", מי שנבחר לדגמן את הקולקציה הוא אייל ברקוביץ', שסיפר על סט הצילומים לרשת 13 הכל על הפרידה מאופירה אסייג ולא היה עדין.
ברקוביץ' הטיל פצצה כבר בהתחלה ואמר: "לא רציתי יותר לבוא לתכנית הזאת, זאת האמת הכי גדולה. זה שרבתי עם אופירה אחרי זה או לפני זה, זה לא מעניין. אבל אני חושב שאני, בתור אייל, לא בא לי יותר לראיין את הפוליטיקאים האלה שאי אפשר לראות אותם כבר".

הוא המשיך וסיפר: "מבחינתי כולם צריכים ללכת הביתה. אז לא בא לי לשבת איתם, ולא בא לי לריב עם אנשים. בא לי לבוא להגיד את דעתי ואני עושה את זה הכי נהדר ברשת 13 בשעה 20:00. המעבר הזה כיף לי ואני שלם עם עצמי והשיתוף פעולה עם נטעלי יוצא מן הכלל והלוואי שיימשך ככה".
לסייום אמר: "אני אמרתי 'חבר'ה על מה אתם מדברים? יש פה מלחמה, יש פה הרוגים, יש פה חיילים, יש פה פצועים, יש פה מפונים, יש פה שבויים וחטופים. מה המעבר שלי כזה מעניין?' לא הבנתי על מה הרעש. לוינסון לא צריך ממני טיפים, הוא עיתונאי נהדר, ואני מאוד מחזיק ממנו. אני מאחל לו בהצלחה"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ומה אתך, גם אתה צריך ללכת הביתה , גם אתה חלק מהקונספציה (ל"ת)
    נוחלי 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    שבור על ארבע
    שע 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איפה שאתה דורך לא צומח דשא,מכיר את הפתגם הזה? אני לא מבין מה אתה עושה בתוכנית הזו,האמת היא גם אתה לא יודע,גם חברי הפאנל לא יודע איך לאכול את העובדה שאתה שם? חוץ מלזרוק הערות,להתפרץ לדיון של יותר פרשנים, ליצור שיח לא מכבד,אתה יותר מתאים לראיין בדשא,שם אתה לא צריך להיות אינטלגנט במיוחד. בושה לאלו שראו אותך מתאים.הם אלו שצריכים להתבייש,
    סגור
  • 2.
    ברקוביץ
    אביהו 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שנכם דרכים שנואים
    סגור
  • 1.
    את מי זה מעניין?
    אזרח ותיק 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שזה לא מעניין אותך? תפסיקו אתה והיא לשעמם אותנו. תעודת עניות לתקשורת שנותנת לריקנים כמוכם סמה.
    סגור