תרבות ופנאי

כוכבת "חתונמי" חושפת בכאב: "היה לי גוש סרטני, הדם ירד לרגליים"

חן דריקס, כוכבת חתונמי, השתתפה לאחרונה בפודקאסט של TMI ובו סיפרה על הזוגיות עם יוסי עזרא שלבסוף לא צלחה, והודתה כי סבלה בעבר מגוש סרטני באזור החזה. "הדם ירד לרגליים לא ידעתי מה לעשות עם עצמי", שיתפה
מערכת ice | 
יוסי וחן, חתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)
חן דריקס, אשר זכורה לנו מהעונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", השתתפה לאחרונה בפודקאסט של TMI במהלכו היא סיפרה על על דרכה בתוכנית הריאליטי המיוחדת, הפרידה מבן זוגה ועל הבשורה שקיבלה שהשפיעה באופן ניכר על חייה.
דריקס התייחסה לאהבתה בתוכנית יוסי עזרא, ואמרה: "מהרגע שהכרנו ישנו כל לילה, היינו חברים והזוגיות שלנו נדחקה". היא הסבירה כי עם הזמן הרגישה שהקשר נהיה רופף, וכי השניים הרגישו שמשהו ביניהם השתנה למרות הרצון הטוב של שניהם שהקשר כן יחזיק מעמד. "השידורים מפסיקים והמצלמות הולכות ומפסיקים את הטיפולים עם יעל ואנחנו צריכים להתמודד לבד. לא הצלחנו לשחות יחד״, אמרה.
מלבד לחשיפה על התכנית, היא הסבירה על אחת התקופות הקשות שחוותה כאשר היא גילתה באמצעות בדיקה שגרתית כי יש לה גוש סרטני באזור החזה. "כמו שקיבלתי את הבשורה הדם ירד לרגליים והתחלתי לקפוץ על הרצפה ולהתגלגל על הרצפה ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי״, אמרה. עם זאת, לבסוף היא אמרה כי הדבר עשה לה להשיג פרופורציות לחיים, וכי היא מעדיפה שלא להתלונן יותר על דברים רבים בחייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה