תרבות ופנאי

כוכבת "חתונמי" משתפת בכאב רב: "איך הגעתי למצב הזה?" | צפו

כוכבת "חתונה ממבט ראשון", טל רואה, מספרת בריאיון לכתבת הרכילות יפעת הללי אברהם, על מערכת היחסים עם בן זוגה לשעבר רון שוורץ והקשיים שבדרך להגשמת החלום להיות אמא ורעיה. טל רואה: "אין עדיין את הילדים ואין עדיין את הבעל"
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום shutterstock)
כוכבת "חתונה ממבט ראשון", טל רואה, אשר שודכה בתוכנית המדוברת עם רון שוורץ, מספרת בפודקאסט של כתבת הסלבס של יפעת הללי אברהם הנקרא  "VIPodcast", על החלום להיות אמא ורעיה, הקשיים שבדרך והלבטים בסוגיית תרומת הזרע והקפאת הביציות ואף חושפת האם באמת הייתה מאושרת עם בן זוגה לשעבר רון שוורץ שאותו הכירה בתוכנית "חתונה ממבט ראשון".
בריאיון לכתבת הרכילות והסלבס יפעת הללי אברהם, סיפרה טל רואה על תחושותיה לאור העובדה כי זו לא מימשה עד כה את חלומה להיות אם ורעיה: "אני שואלת את עצמי שאלה אחת. איך הגעתי למצב הזה? שאני כבר לא כמו שבהתחלה הציגו אותי כך: טל היא אמא עם ארבעה ילדים, היא כל היום מסיעה לחוגים, מכינה צהריים, אבל אין עדיין את הילדים ואין עדיין את הבעל".
בהמשך דבריה, ציינה בכאב כוכבת "חתונה ממבט ראשון" על הקושי שבמימוש החלום: "זה כאילו הכי מתאים לי שיהיה לי את כל הדבר ואת כל המעטפת הזאת ואני לא שם ואני אומרת מה קרה בדרך?".
 
@ifathilleliavraham ״אני שואלת את עצמי איך הגעתי למצב הזה?״, טל רואה מדברת בכנות בפודקאסט על תחושת הפספוס, הקפאת ביציות והמחשבות על העתיד ״אני שואלת מה קרה בדרך שאני לא נשואה ואמא ל-4 ילדים? זה הכי מתאים לי. הייתה לי את הנטיה להיות במערכות יחסים שלא היו נכונות לי ואיבדתי הרבה זמן חשוב. הרופא שלי אומר לי ׳בואי נעשה תרומת זרע׳. אין מה לעשות, זה משהו שאנחנו צריכות להתחיל לחשוב על הכיוון הזה״ הפרק המלא עם בנות חתונמי זמין עכשיו בכל הפלטפורמות #פודטוק #vipodcast ♬ צליל מקורי - יפעת הללי אברהם

בהמשך הריאיון, הדגישה כוכבת תוכנית הריאליטי כי זו התנהלה בצורה לא תקינה במערכות יחסים קודמות, דבר שפגע ב'שעון הביולוגי' שלה: "אני חושבת שגם לי הייתה נטייה להישאר במערכות יחסים שהן לא היו נכונות לי. יש לי את הקטע הזה של הלמשוך ואיבדתי הרבה זמן חשוב. אני באמת נותנת את כל כולי, לפעמים כשזה גם קצת בא בעוכריי". על הזוגיות המתוקשרת עם בן זוגה לשעבר שאותו הכירה בתוכנית הלוא הוא רון שוורץ, סיפרה טל רואה כי לא תמיד הייתה מאושרת: "לרגעים כן ולרגעים פחות".
 לבסוף סיפרה רואה על ההצעה הדרמטית של הרופא שלה: "הייתי אצלו לפני איזה שלושה חודשים והוא אומר לי: 'בואי נעשה תרומת זרע'. עוד חודשיים את תהיי מוכנה? אין מה לעשות אנחנו צריכות להתחיל לחשוב על הכיוון הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה