ויראלי

כוכב חתונה ממבט ראשון נערך למלחמה: זה הצעד החשוב שיזם

בן אביבי, הזכור מהעונה החמישית של "חתונמי", החליט לא לסמוך רק על כוחות הביטחון ויזם הקמת כיתת כוננות של נושאי נשק בתל אביב
מערכת ice | 
בן אביבי (צילום פייסבוק/ בן אביבי)
יוצא העונה החמישית של ״חתונה ממבט ראשון״, בן אביבי, אשר נפרד לצער הצופים ממי ששודכה לו בתוכנית, מעיין דורי, נערך בהתאם למצב הביטחוני לאחר מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס, והקים כיתת כוננות בעיר מגוריו תל אביב, ביחד עם 15 גברים נוספים נושאי נשק.
אביבי, 36, משמש מנהל שיווק שוק מקומי ובינלאומי בחברת צ׳ורוס אורגינל. לאתר TMI הסביר את הגורמים להקמת כיתת הכוננות: "איך מקימים דבר כזה? הולכים לישון בלילה בחרדה של מה יהיה עם אמא שלי, אחותי ובת הזוג שלי אם משהו יקרה לי וקמים בבוקר עם רעיון. אם זה לא היה קורה כמו שזה קרה בדרום, פתאום הדבר הזה קורה והבועה שלך מתפוצצת. אנשים בבית עדיין בחרדה קיומית לא יוצאים מהבית, לא מצליחים לישון בלילות, לא מצליחים לאכול ולשתות. זה להגן על הבניין שלך יחד עם עוד חבר׳ה. לא מחליפים את הצבא הגדול, אלא מאפשרים לו לפעול ולהגיע".

אביבי וחבריו הם לא היחידים: בעקבות ההבנה שכיתות הכוננות הן הראשונות לתת מענה לפני כולם, ותחילת הסקת המסקנות מהמתקפה, המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל הודיעו כי הם מחזקים את הביטחון האישי בכל רחבי הארץ ויזמו כיתת כוננות חדשות. מתחילת הלחימה הוקמו מעל 600 כיתות כוננות חדשות ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה