ויראלי

כוכב חתונה ממבט ראשון נחשף: זו בת הזוג החדשה

אחרי שהצליח להסתיר אותה במשך 3 חודשים, כוכב "חתונמי" בן אביבי חשף לראשונה את בת הזוג החדשה: חרדית לשעבר מבני ברק עם שם מעניין במיוחד
מערכת ice |  2
בן אביבי (צילום פייסבוק/ בן אביבי)
כוכב "חתונה ממבט ראשון" בן אביבי, אשר נפרד לצער הצופים ממי ששודכה לו בתוכנית, מעיין דורי, חובק באחרונה זוגיות חדשה שעד עתה הסתיר אותה מעיני המצלמות - אך לא עוד.
שמה המיוחד של בת הזוג החדשה הוא סטערנא, ואם אתם תוהים אז מדובר בחרדית לשעבר מבני ברק ומכאן מקור השם. במשך קרוב לשלושה חודשים הצליחו השניים לשמור על הקשר הזוגי מתחת לרדאר, אך באחרונה צולמו מבלים יחד. במוצאי שבת האחרונה, החליט בן אביבי שדי להסתיר, והגיע עם סטערנא לאירוע מתוקשר ועמוס צלמים: מופע הסטנדאפ (וגם חגיגת יום הולדת 40) של השחקנית נלי תגר, בצוותא בתל אביב.

גם באירוע המיוחצן היטב לא נרשמו צילומים ברורים של השניים, אבל בעמוד האינסטגרם של סטערנא ניתן להתרשם מיופייה.
 
בן אביבי, 35, משמש מנהל שיווק שוק מקומי ובינלאומי בחברת צ׳ורוס אורגינל. הוא יליד ירושלים, תל־אביבי בהווה. לפני כחודש השיב על שאלות גולשים באינסטגרם ובין השאר גילה על המסרים שהוא מקבל מהעוקבות: :"מלאאא אהבה מגיעה, גם ברשת וגם ברחוב. ואני למדתי לראות גם את מי שכועס, בסוף אנשים מדברים מתוך כאב אישי, וכנראה שההחלטות שקיבלתי ודברים שעשיתי מכעיסים אנשים. עשיתי הכל מאהבה ולכן אני רגוע, אנחנו כועסים על מי שאנחנו אוהבים״.
לגבי האקסית מהתכנית חשף: "אנחנו לא יודעים מה יקרה, כי זו תהיה פעם ראשונה שאני אחזיר עוקב, אחרי שהיא הסירה אותי. אני רואה את עצמי כמפזר מסרים של אהבה בדרכים שונות, חלק מסכימים לקבל אותה במתכונים וסרטוני אוכל וחלק בכתיבה שלי. העיקר שאנשים מסכימים לקבל רגשות״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בחור מגעיל
    נירית 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי מילה טובה יותר לתאר אותו. לו הייתי רווקה לא הייתי יוצאת איתו. יהיר שחי בסרט ואין לו מה להציע-לא משכיל,לא יפה ולא סימפטי.
    סגור
  • 1.
    אכן בחורה נאה אך האם היא גם אל הורית? (ל"ת)
    mhui 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור