ויראלי

כוכב חתונמי חשף: למה הוא והכלה בנתק מוחלט?

בן אביבי סיפר האם הוא ומעיין דורי, ששודכה לו במסגרת הריאליטי של קשת 12, בקשר: "אנחנו לא יודעים מה יקרה, כי זו תהיה פעם ראשונה שאני אחזיר עוקב, אחרי שהיא הסירה אותי"
מערכת ice | 
בן אביבי (צילום פייסבוק/ בן אביבי)
אם כבר הספקתם לשכוח את החתן של העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" בקשת 12, בן אביבי, ששודך למעיין דורי, הנה ההזדמנות שלכם להכיר מקרוב את הרווק הנחשק שמספר מדוע הוא לא עוקב אחרי האקסית מהתכנית.
אביבי יהיה בן 35 בעוד קצת פחות מחודש, כיום הוא משמש מנהל שיווק שוק מקומי ובינלאומי בחברת צ׳ורוס אורגינל, הוא יליד ירושלים, תל־אביבי בהווה. שכמובן פרץ לתודעה כאחד מחתני העונה האחרונה.

על השאלה 'כמה נשים וכמה גברים עוקבים אחריך?' השיב: "יותר מ־92% מהעוקבים הם למעשה נשים. מעולם לא הרגשתי כל כך הרבה לחץ נפשי. רק 8% הם גברים. אני קורא מכאן לגברים להגיע לעזרת חבר, אני מתקשה להתמודד לבד".
על המסרים שהוא מקבל מהעוקבות: :"מלאאא אהבה מגיעה, גם ברשת וגם ברחוב. ואני למדתי לראות גם את מי שכועס, בסוף אנשים מדברים מתוך כאב אישי, וכנראה שההחלטות שקיבלתי ודברים שעשיתי מכעיסים אנשים. עשיתי הכל מאהבה ולכן אני רגוע, אנחנו כועסים על מי שאנחנו אוהבים״.
לגבי האקסית מהתכנית חשף: "אנחנו לא יודעים מה יקרה, כי זו תהיה פעם ראשונה שאני אחזיר עוקב, אחרי שהיא הסירה אותי. אני רואה את עצמי כמפזר מסרים של אהבה בדרכים שונות, חלק מסכימים לקבל אותה במתכונים וסרטוני אוכל וחלק בכתיבה שלי. העיקר שאנשים מסכימים לקבל רגשות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה