טלוויזיה

כוכב חתונמי הפתיע את כולם: הסבתא גנבה את ההצגה

אחרי הסערה סביבו בעקבות החשיפה כי יצא עם רינת כץ במקביל לשידוך מעיין דורי, בן אביבי הגיע להשקה והפתיע כשהוא מלווה בסבתו לאירוע השקה
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
סבתו של בן אביבי, חתן המריבה מ"חתונה ממבט ראשון" הופיעה באחד הפרקים של הריאליטי בקשת 12 ושם נפגשה עם השידוך שלא צלח, מעיין דורי, שלאחר מכן התברר כי מאחורי גבה יצא עם כלה אחרת, רינת כץ. 
סבתו של אביבי שהפכה מאז למיני סלב בעצמה, כל כך אהבה את השידוך, ואף נתנה לה צמיד משפחתי שקיבלה בירושה מאימה. הסבתא והנכד הפתיעו והגיעו לאירוע השקה לסניף החדש של רשת "גודלייף", המיועדת לגיל השלישי ואביבי חשף מה בגורל הצמיד שקיבלה מעיין מסבתו ומה דעתה על הפרידה: "היא התבאסה, כמו כל פרידה שהייתה בעבר אבל עבר לה נראה לי. היא שמרה את הצמיד. יפריע לי? למה שיפריע לי? היא נתנה, זה כבר ניתן".

ל-TMI הוא אמר בראיון: השאלה היא למה לקרוא לי ולרינת רומן? זה קרה אחרי שמעיין ואני נפרדנו כך שבהגדרה זה לא רומן. למה זה נגמר? כמו כל דבר. לפעמים זה לא עובד בין שני אנשים, יפים או לא יפים, זה לא משנה - לפעמים זה לא עובד. מרגיש שאנשים מאוד כועסים בעניין הזה. יש הרבה מאוד כעס על זה שהלכתי עם אחרת אבל זה החיים האישיים שלי ואני בוחר מה לעשות וכל עוד זה לא נעשה במקביל, זה שלי". 
חרטה על ההשתתפות בתכנית? "לא, אני מאוד אוהב את זה שהשתתפתי בתכנית. מישהי חדשה? בואו נשאיר את זה כרגע במתח ונראה איך זה מתקדם. בוא לא נהרוס את זה לפני שזה מתחיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה