תרבות ופנאי

דנה גרוצקי באמירה חריגה: "סיימתי עם מצוות פרו ורבו"

דנה גרוצקי, מגישת הטלוויזיה של תוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", שיתפה מספר סטוריז ברשת החברתית "אינסטגרם" אשר בהם מוצגים ארבעת ילדים ויצאה בהצהרה חריגה: "אני באופן חד משמעי סיימתי עם מצוות פרו ורבו"

מערכת ice |  1
דנה גרוצקי (צילום יחצ)
דנה גרוצקי, מגישת הטלוויזיה של תוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", פרסמה היום (שני) מספר סטוריז על ילדיה ויצאה בהצהרה דרמטית: "אני באופן חד משמעי סיימתי עם מצוות פרו ורבו".
גרוצקי, אשר רגילה לקבל מבול של שאלות מצד עוקביה בנוגע להיריון נוסף, הבהירה אחת ולתמיד כי לאחר ארבעה ילדים שאותם הביאה בשתי מערכות יחסים שונות, זו לא מתכוונת להיכנס שוב להיריון. 
"זה ממש לא הסיפור. אני באופן חד משמעי סיימתי עם מצוות פרו ורבו.  ארבעה ילדים יצאו מהגוף שלי, אני את שלי עשיתי", כתבה גרוצקי לעוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם".
 



מגישת הטלוויזיה המוכרת מגדלת את בתה ג'יה, התאומים נינה ודין שאותם הביאה לעולם עם בעלה אסף ליס. מלבד זאת, לגרוצקי יש יש בת משותפת ששמה אלכס שאותה הביאה בנישואים הראשונים עם בעלה לשעבר חיים שטרן. 

כידוע, מגישת הטלוויזיה דנה גרוצקי נישאה בשנת 2013 לחיים שטרן ובמהלך מערכת היחסים, השניים הביאו את בתם אלכס לעולם, בשנת 2017 השניים נפרדו. לאחר אותה פרידה כואבת, גרוצקי התארסה בשנת 2019 למסעדן אסף ליס והשניים הביאו לעולם את בתם ג'יה ואת התאומים נינה ודין. 

(צילום: danagrotsky@)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם אני סיימתי
    רחלי 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמא ל 8 ילדים
    סגור