שיווק ופרסום

מדוע דנה גרוצקי הקניטה את ירדן הראל? "לא מקורית מספיק"

ירדן הראל, דנה גרוצקי ואלכסה דול הגיעו לאירוע "קודם כל את" של לאומית שירותי בריאות, ששמה לעצמה למטרה להציב את בריאות הנשים במקום הראשון, בקניון עזריאלי, שם סיפקו כמה תשובות משעשעות
מערכת ice | 
ירדן הראל ודנה גרוצקי (צילום איתן קג'יה)
ירדן הראל, דנה גרוצקי ואלכסה דול הגיעו הבוקר (ראשון) לאירוע "קודם כל את" של לאומית שירותי בריאות, ששמה לעצמה למטרה להציב את בריאות הנשים במקום הראשון, בקניון עזריאלי. במסגרת הפעילות, נשאלו שגרירות המהלך של לאומית "מה הן מבטיחות לעצמן?" וסיפקו כמה תשובות משעשעות, "התחרו" האחת בשנייה וגם חשפו את צעדיהן הבאים בקריירה.
גרוצקי הקניטה את הראל על תשובתה "הבטחתי לעצמי להתמסר לרגע" ("תשובה לא מקורית מספיק, ירדן"), דנה הבטיחה לעצמה "לשתות יותר מים" למען בריאות הגוף והעור בקיץ החם, ואלכסה חשפה שהיא יוצאת בקרוב עם הרצאה חדשה בנושא בריאות הנפש של נשים בהמשך לסיפורה האישי והתחום אותו היא מקדמת, בין היתר בכנסת.
 ירדן הראל סיפרה שהיא מג׳נגלת יום וליל ובחוסר שעות שינה מתמיד ("משלמת מחיר, אבל יודעת שזה זמני") ובימים אלה עולה שוב תוכנית הטיולים שלה ברשת 13. דנה בלחץ והגיעה תוך כדי הצילומים ל"רוקדים עם כוכבים" ואלכסה שיתפה שתחליף שלוש שמלות בחתונה שלה בקרוב וגם תחגוג באפטר פארטי של שלושה ימים באחד מחופי הים בישראל – ובהזדמנות זו נאחל לה מזל טוב!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה