קריפטו

הביטקוין בקריסה: שיא שלילי תוך ימים ספורים - איך זה קרה?

לאחר אישור המסחר בקרנות הסל של בכיר המטבעות הקריפטוגרפיים העתיד היה נראה מזהיר. אלא שכבר ימים ספורים שהמסחר בביטקוין צונח, וכעת הגיע לרשמה של 42,640 דולר. אף על פי כן, אנליסטים מעריכים כי המחיר מתקן כלפי מטה, לאחר היערכות היתר של השווקים לפני האישור שהתקבל מה-SEC בהתלהבות
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
ב-11 בינואר החלו להיסחר כעשר קרנות סל של ענקיות השקעה כמו בלקרוק ופידליטי על המטבע המוביל את שוק המטבעות הקריפטוגרפיים ביטקוין. המטבע זינק לקראת אישורן לממדי ענק, והגיע אל מעל ל-49 אלף דולר, שיא של שנתיים במסחר בביטקוין, אך לאחר תחילת המסחר בקרנות הסל המטבע החל לרדת.
 
אלא שהיום (ראשון) הביטקוין יורד וממשיך את רצף הירידות הגרוע ביותר שלו מזה חודש, לאחר דעיכת ההתלהבות סביב אישור קרנות הסל החדשות על מטבע הקריפטו. הביטקוין צלל ב-0.3% לרמה של 42,640 דולר, וזאת לאחר שירד בשלושת הימים הקודמים - רצף הירידות הארוך ביותר מאז אמצע דצמבר. עם זאת, אנליסטים מעריכים כי הסיבה לכך היא שמחיר הביטקוין פשוט מתקן כעת כלפי מטה.


לקראת האישור הצפוי הביטקוין זינק כאשר הקרנות והמשקיעים נערכו לזינוק גדול שיגיע עם ההכרזה, אך המצב שנוצר הוא דווקא היערכות יתר, ואחרי ההכרזה היו יותר משקיעים שרצו לממש את ההשקעה שלהם מאשר כאלה שרצו לקנות. גם אירועי עבר בתחום מלמדים שהירידה אולי הייתה צפויה, ועם זאת לא נותר שלא לחכות ולראות מה יעלה בגורל בכיר המטבעות הקריפטוגרפים בימים הבאים.



תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה