קריפטו

בקרוב יושקו נגזרים לקריפטו באירופה? coinbase בהודעה דרמטית

חברת coinbase הודיעה על התקדמות במו"מ מול האיחוד האירופי שיאפשר לה להשיק נגזרות קריפטו, הסכם זה יאפשר לחברה להציע חוזים עתידיים, בנוסף למסחר נקודתי בביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
חברת Coinbase מתכננת להציע נגזרים צמודים לקריפטו באיחוד האירופי, והיא מתכננת לרכוש חברה בעלת רישיון לעשות זאת. לפי CNBC הבורסה למטבעות קריפטוגרפיים בארה”ב אמרה להם לרכישת חברת אחזקות ללא שם שמחזיקה ברישיון MiFID II המתייחס לכללים המעודכנים של האיחוד האירופי המסדירים מכשירים פיננסיים.
האיחוד האירופי עדכן את החקיקה ב-2017 כדי להתמודד עם הביקורת על כך שהוא היה ממוקד מדי במניות ולא התחשב בסוגי נכסים אחרים, כמו הכנסה קבועה, נגזרים ומטבעות, לשרת לקוחות מקצועיים ומוסדיים זה חלק מהשאיפה ארוכת השנים של החברה שהחלה את דרכה לפני 12 שנים, ביקשה להרחיב את ההיצע שלה למוסדות כמו קרנות גידור וחברות מסחר בתדירות גבוהה במהלך השנים האחרונות, כשהיא מחפשת ליהנות מהגדלים הגבוהים בהרבה של עסקאות שבוצעו על ידי סוחרים מסוג זה.
אם וכאשר Coinbase תשלים את העסקה המהלך יסמן את ההשקה הראשונה של מסחר בנגזרים על ידי החברה באיחוד האירופי. החברה תוכל להתחיל ולהציע נגזרים מוסדרים כמו חוזים עתידיים עם רישיון MIFFID ואופציות באיחוד האירופי החברה כבר מציעה מסחר נקודתי בביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה