קריפטו

נוכל הקריפטו יחזיר מיליארדי דולרים? הליך פשיטת הרגל נחשף

לאחר שיזם הקריפטו סם בנקמן פריד, הורשע בסעיפי הונאה והלבנת כספים, תכנית הליך פשיטת הרגל יוצאת לפועל וכוללת החזר של מיליארדי דולרים לעורכי דין ולנושים

מערכת ice | 
סם בנקמן פריד (צילום צילום מסך NasDaily)
FTX, פלטפורמת המסחר בקריפטו שקרסה, הציגה תכנית שבמסגרתה יוחזרו מיליארדי דולרים ללקוחות על מנת לסיים את הליך פשיטת הרגל. התוכנית תועבר לאישור הנושים, ולאחר מכן היא תעבור לאישורו הסופי של השופט ג'ון דורסי המפקח על הליך פשיטת הרגל.
לפי המתווה, הלקוחות יקבלו בחזרה מיליארדי דולרים במזומן. כזכור, בחודש שעבר הורשע בנקמן-פריד בארגון ההונאה שהובילה לקריסת החברה. קבוצת מנהלים לשעבר בבורסת הקריפטו FTX, החליטו על הקמת בורסת קריפטו חדשה, שכל מטרתה הינה לפתור את הבעיות שהובילו לנפילת המעסיק שלהם לשעבר.
החברה החדשה זכתה לשם טרק לבס ובראשה עומד היועץ המשפטי לשעבר של FTX, קן סאן, אשר קיבל בחודש שעבר רישיון מרגולטור הקריפטו של האמירויות. מייסדי החברה טענו שהם מעוניינים ליישם לקחים מכישלון החברה של בנקמן פריד בכל הנוגע להגנה על כספי הלקוחות.
 
לדבריהם, "Backpack Exchange", תחתיה טרק לבס תפעל, תשתמש בטכנולוגיה של Backpack על מנת לאפשר למשתמשים להחזיק כספים בארנקי קריפטו במשמורת פרטית, כלומר שהבורסה עצמה לא תוכל לגשת לכספים באופן חד־צדדי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה