קריפטו

רשות המסים בהלם: לאן נעלמו 12 מיליארד דולר?

הכנופיה הפושעת השתמשה לכאורה בהכנסות ממקורות לא חוקיים, כולל מזימות פירמידה, הונאה והימורים, ודרך רכישת קריפטו ומכירתו, הצליחה לגלגל מיליארדים מולבנים
מערכת ice |  1
הלבנת הון (צילום shutterstock)
המשטרה בסין עצרה 63 בני אדם שהואשמו בהלבנת עד 12 מיליארד יואן סיני (1.7 מיליארד דולר) באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים, על רקע הסיכול האינטנסיבי של בייג'ינג נגד המסחר במטבעות דיגיטליים.
החל ממאי 2021, הכנופיה הפושעת השתמשה לכאורה בהכנסות ממקורות לא חוקיים, כולל מזימות פירמידה, הונאה והימורים, והמירה אותם ל-Tether מטבעות קריפטוגרפיים, מטבע יציבות שמוצמד אחד לאחד עם הדולר האמריקאי, כך מסרה הלשכה לביטחון הציבור בעיר טונגליאו של מונגוליה הפנימית בצפון סין בהצהרה בסוף השבוע.
לפי הדיוחים, הכנופיה השתמשה בחשבונות מסחר שונים במטבעות קריפטוגרפיים כדי להמיר את הכסף בחזרה ליואן סיני.
הם השתמשו בשירות ההודעות טלגרם, החסום בסין, כדי לגייס אנשים שונים ברחבי המדינה שיפתחו חשבונות קריפטו כדי לסייע בהלבנת הכספים, כך מסרה המשטרה. אותם אנשים יקבלו עמלה לפי כמות הכסף שהם הלבינו, הוסיפה המשטרה.
הרשויות אמרו כי יותר מ-130 מיליון יואן סיני הוחרמו מהכנופיה. המקרה מדגיש כי גם לאחר הניסיונות של בייג'ין למחוק פעילויות הקשורות למטבעות קריפטוגרפיים, כולל מסחר וכרייה, עדיין מתרחשת כמות גדולה של פעילות במטבעות דיגיטליים.
משתמשים סינים פנו בדרך כלל לבורסות שבסיסו בחו"ל כדי לסחור במטבעות קריפטוגרפיים, אך הדבר נעשה קשה יותר ככל שהדיכוי מצד הרשויות התגבר בשנה שעברה.
הלשכה לביטחון פנים קיבלה התראה כשהבחינו שלאחד החשודים יש היקף עסקה חודשי של 10 מיליון יואן בחשבון הבנק שלו. הרשויות אמרו כי שניים מהחשודים נמלטו לבנגקוק, תאילנד, אך שוכנעו לחזור לסין. המשטרה לא פירטה במה מדובר.
בשנה שעברה, המשטרה הסינית עצרה למעלה מ-1,100 אנשים החשודים בהלבנת כספים באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנה הוכחה נוספת
    אנדרו טייט 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו מי משווק את המידע על זה שהקריפטו נופל, בנקים ורשויות שרוצות שנשלם מיסים ועמלות כדי שהם יוכלו להתפרנס על חשבוננו. הקריפטו לא עובד תחת שום רגולציה. הם מנסים לגרום לכולנו לחיות במטריקס כמו עבדים.
    סגור