רכילות עסקית
מה משותף לדגים מלאכותיים ותה? ההצלחה הישראלית ביפן
לשכת המסחר ישראל-יפן העניקה פרסי מצוינות לשבע חברות ישראליות באירוע ייחודי, בהשתתפות בכירים מהתעשייה והשגרירות, עם חגיגת תרבות, חדשנות ושוק אוכל יפני עשיר

לשכת המסחר ואגודת הידידות ישראל יפן, קיימה את אירוע המצוינות בעסקים המסורתי במעמד שגריר יפן בישראל, מר אראי יוסקה, נשיא התאחדות התעשיינים רון תומר, יו"ר איגוד לשכת המסחר שחר תורג'מן וראש מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה רועי פישר.
נשיא המדינה מר יצחק הרצוג ושגריר ישראל ביפן, מר גלעד כהן, ברכו את המוזמנים בברכה מצולמת.
כ-200 בכירים בתעשייה, משקיעים, בעלי עניין, וחברי לשכת המסחר ישראל יפן הגיעו לאירוע המכובד, שנערך במרכז פרס לשלום ביפו. במסגרת האירוע, נהנו הנוכחים בין היתר משוק אוכל יפני ייחודי בשיתוף מסעדות יפניות מובילות ומאווירה בהשראת פריחת הדובדבן ביפן.
במרכז הערב, שבע חברות ישראליות זכו בפרס המצוינות של הלשכה על הצטיינות בעסקים מול יפן, מהן חמש חברות טכנולוגיה ואחת בתחום המזון והצריכה. כמו כן ניתן פרס בתחום התרבות על קידום תרבות יפן בישראל.
בין החברות הזוכות, חברת ZUTACORE, שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת קירור יעיל וידידותי לסביבה של מעבדים במרכזי נתונים; InnerEye – מפתחת טכנולוגיה המשלבת בין אינטליגנציה אנושית לבינה מלאכותית; Foretellix - פלטפורמה מתקדמת לבדיקת בטיחות מערכות נהיגה אוטונומיות; FORSEA – אשר פיתחה טכנולוגיה ייחודית לגידול מלאכותי של דגים וצלופחים; ו-Security Upstream – אשר מפתחת פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים בתחום הרכב ומספקת טכנולוגיות המגינות על רכבים ומערכות תחבורה חכמות.
מותג התה הוותיק ויסוצקי זכה גם הוא בפרס על כניסתו המוצלחת והמרשימה לשוק היפני חרף אתגרי ההעדפות והטעמים של הצרכן היפני.
בפרס התרבות, זכה סינמטק ירושלים על מחויבותו רבת השנים לקידום תרבות יפן בישראל.
עו"ד גילעד מאירוביץ, יו"ר לשכת המסחר ישראל יפן, מציין: "אנחנו גאים להמשיך ולקדם את הקשר החזק בין ישראל ויפן, המבוסס על שיתפי פעולה בתחום החדשנות וקידום טכנולוגי. בשנים האחרונות, אנחנו עדים לפעילות עסקית מוגברת בין חברות יפניות לישראליות, ולמספר הולך וגדל של חברות ישראליות שמצליחות להיכנס בהצלחה רבה לשוק ביפן".
עוד ב-
שמואל שניצר, יו"ר ועדת המצוינות מציין: "שבע החברות שזכו בפרס הן אכן חברות ראויות, המייצגות מגוון תעשיות - מהייטק ועד תעשייה מסורתית. ראינו כיצד הן הצליחו לפרוץ לשוק היפני, גם בתחומים שבהם לא קל לחדור, בזכות חדשנות, התמדה ואמביציה. אין לי ספק שבעקבותיהן נראה בשנים הבאות עוד ועוד חברות ישראליות שיצליחו לבסס את מעמדן ביפן, ואנו נשמח להעניק גם להן פרסים על הישגיהן".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה