שיווק ופרסום

מותג האופנה הפרימיום גאנט ישראל משיק לראשונה קמפיין דיגיטלי המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI), כחלק מהשקת קולקציית קיץ 2025. הקמפיין כולל סדרת תכנים ויזואליים מקוריים שנוצרו באמצעות AI - בהם דוגמנים וירטואליים הלבושים בפריטי הקולקציה, על רקעים קיציים ונעימים.
הדמויות בקמפיין אינן אמיתיות, אך תוכננו בקפידה כדי לשקף את קהל היעד של גאנט - גברים ונשים בגילאי 30–40, בעלי מראה ישראלי מרשים, נוכחות וביטחון. גם פרטי הלבוש עצמם – חולצות, מכנסיים ונעליים - נוצרו בטכנולוגיה ומדמים בצורה מדויקת את פריטי הקולקציה הנוכחית הנמכרים בחנויות המותג.

צילום: גאנט ישראל
קולקציית קיץ 2025 של גאנט מתאפיינת בפריטים קלילים ואווריריים המותאמים במיוחד למזג האוויר הישראלי, וכוללת: חולצות פשתן במגוון צבעים, חולצות פולו בגזרות נעימות, חולצות אוקספורד אייקוניות עם צבעוניות מרעננת, מכנסי צ'ינו איכותיים, נעלי סניקרס וכפכפים לקיץ.
צילום: גאנט ישראל
הקמפיין פותח ונוצר בשיתוף פעולה עם "אורי רוטר AI" – סוכנות קריאייטיב צעירה וחדשנית, בהובלת אורי רוטרמן חזיזה, שמתמחה ביצירת תוכן ויזואלי מבוסס בינה מלאכותית. הסוכנות הובילה את תהליך ההפקה – מהאפיון הקריאייטיבי ועד לביצוע המדויק, תוך שמירה על איזון עדין בין חדשנות טכנולוגית לבין ערכי המותג: איכות, קלאסיקה וסטייל על-זמני.
צילום: גאנט ישראל
עוד ב-
אייל דניאלי, מנהל השיווק של גאנט ישראל, מסר: "זהו צעד ראשון ומרגש שלנו בעולם יצירת התוכן מבוסס AI. רצינו לבחון איך נוכל לשלב חדשנות טכנולוגית עם הערכים של גאנט – אלגנטיות, איכות ודיוק. התוצרים, על אף שנוצרו באמצעים ממוחשבים, מצליחים לשקף נאמנה את הקולקציה שלנו, את אווירת הקיץ הישראלי ואת הזהות הברורה של המותג". הקמפיין עלה בדיגיטל וברשתות החברתיות, כחלק מהאסטרטגיה של גאנט לשלב בין עבר לחדשנות ולהציע לצרכנים חוויה ויזואלית מרעננת, מדויקת ומתקדמת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה