קריפטו

האיש שהפסיד למשקיעי קריפטו 42 מיליארד דולר מסתתר: האינטרפול במצוד

משרד התובעים של מחוז דרום סיאול הודיע כי יפעל עם סרביה כדי לעצור את דו קוון, בן 31, שהואשם בהונאה והפרות של חוקי שוק ההון לאחר התפוצצות האסימונים במאי והקריסה שלהן כמה חודשים לאחר מכן שגרמה להפסדים חסרי תקדים
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום freepik)
הרשויות בדרום קוריאה טוענות כי הן מאמינות שדו קוון, הבוס הכושל של בורסת מטבעות הקריפטו שעומד מאחורי קריסת ה-40 מיליארד דולר (32.7 מיליארד ליש"ט) של אסימוני ה-terraUSD והלונה, מסתתר בסרביה.
משרד התובעים של מחוז דרום סיאול הודיע כי יפעל עם סרביה כדי לעצור אותו. קוון, בן 31, הואשם בהונאה והפרות של חוקי שוק ההון לאחר התפוצצות האסימונים במאי. בחודש ספטמבר הוציא האינטרפול צו בינלאומי למעצרו. בחודש שלאחר מכן, התובעים הדרום קוריאנים אמרו שהוא נסע דרך דובאי למדינה לא ידועה לאחר שעזב את סינגפור, שם החברה שלו Terraform הייתה מטה.

"ההודעה האדומה" של האינטרפול היא בקשה לרשויות אכיפת החוק ברחבי העולם לאתר ולעצור באופן זמני אדם עד להסגרה, כניעה או פעולה משפטית דומה. לדרום קוריאה ולסרביה אין הסכם הסגרה, אך בעבר שתיהן הסכימו לבקשות במסגרת האמנה האירופית בדבר הסגרה.
"אני לא 'בבריחה' או משהו דומה - עבור כל סוכנות ממשלתית שהראתה עניין לתקשר, אנחנו בשיתוף פעולה מלא ואין לנו מה להסתיר", צייץ בטוויטר בספטמבר. התובעים גם הוציאו צווי מעצר לחמישה אנשים נוספים - שלא צוינו בשמותיהם - הקשורים למה שנקרא stablecoin Terra והאסימון אחותו לונה.
מערכת Terra Luna קרסה במאי, כאשר המחיר של שני האסימונים צנח עד קרוב לאפס, והנפילה פוגעת בשוק הקריפטו הרחב יותר. משיא של 116 דולר באפריל, מטבע טרה שווה כעת פחות מ-0.0002 דולר. ברחבי העולם, המשקיעים בשני המטבעות הפסידו כ-42 מיליארד דולר, על פי חברת הניתוח של הבלוקצ'יין אליפטיק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה