קריפטו

מסתמן: ארה"ב תגיש כתב אישום נגד נוכל הקריפטו

נציגי התביעה הפדרלית והניו-יורקית נפגשו בימים האחרונים עם נציגי בורסת הקריפטו FTX, ודרשו מסמכים שככל הנראה ישמשו לבניית תיק פלילי באשמת הונאה נגד המייסד, סם בנקמן-פריד
יאיר מור | 
סם בנקמן פריד, מייסד FTX (צילום vecteezy, freepik, יוטיוב/ CNBC)
הרשויות בארה"ב נמצאות בשלבי בדיקה לקראת מה שנראה כבניית תיק פלילי נגד סם בנקמן-פריד (להלן: סב"פ), מייסד בורסת הקריפטו FTX, שפשטה רגל לפני חודש בדיוק.
לפי דיווח של סוכנות הידיות בלומברג בסוף השבוע, בשבוע האחרון התקיימה פגישה שכללה פקידים ממחלקת המשפטים הפדרלית של ארה"ב, המשנה לתובע הכללי של ניו יורק, ניקולס רוס, מספר נציגים נוספים מהתביעה בניו-יורק וסוכני FBI. מהצד השני נכחו נציגי צוות הניהול ועורכי הדין המטפלים בפשיטת הרגל של החברה.
המקורות שדיברו עם בלומברג סיפרו כי בפגישה דרשו נציגי הרשויות מ-FTX מסמכים, במיוחד בנוגע למאות מיליוני דולרים שהועברו מחשבונות ב-FTX סמוך מאוד להודעה על פשיטת הרגל. בנוסף, הם דרשו גם מסמכים הנוגעים להעברות הענק בגובה של מיליארדי דולרים ש'הולוו' לחברת-הבת של FTX, אלמידה.
מתוכן הפגישה הסיק המקור שהתביעה בארה"ב מנסה לבנות נגד סב"פ תיק פלילי, כאשר האישום ככל הנראה יהיה הונאה. מדובר בתיק פלילי שני שהרשויות שוקלות להאשים בו את סב"פ, לאחר שבשבוע שעבר דיווח ניו-יורק טיימס כי הן בודקות גם מעורבות שלו במניפולציה של השוק, שהובילה לכאורה בחודש מאי האחרון לקריסת צוות מטבעות הקריפטו טרה.
דוברו של סב"פ סירב להגיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה