קריפטו

פרשת FTX: גורמים באיי בהאמה דורשים גישה מידית לנתוני החברה

הצעת החירום טוענת שלמרות "ניסיונות רבים להשיג גישה", עובדי FTX ועורכי דינם עצרו את הרגולטורים המקומיים במאמציהם להשיג מידע פיננסי קריטי המאוחסן בשירותי הענן של אמזון וגוגל
מערכת ice | 
FTX (צילום shutterstock)
עורכי דין באיי בהאמה, הגישו ביום שישי האחרון בקשת חירום משופט פשיטות רגל בדלאוור, לחייב את מנהלי חברת הקריפטו הכושלת FTX, לתת להם גישה למאגרי מידע כחלק מההליך. הצעת החירום טוענת שלמרות "ניסיונות רבים להשיג גישה", עובדי FTX ועורכי דינם עצרו את הרגולטורים המקומיים במאמציהם להשיג מידע פיננסי קריטי המאוחסן בשירותי הענן של אמזון וגוגל.
עורכי הדין, הפועלים מטעם נציבות ניירות הערך של איי בהאמה, אמרו כי הליך פשיטת הרגל בארה"ב "לא יסבול נזק או קושי, אם הקלה זו תינתן". הם מחפשים נתונים על לקוחות בינלאומיים של FTX המאוחסנים בשרתי AWS, כולל "כתובות ארנק, יתרות לקוחות, רשומות הפקדות ומשיכות, עסקאות ונתונים חשבונאיים". הטכנולוגיה של גוגל שימשה כפלטפורמת ניתוח לנתונים של FTX International.
"בעוד שהמפרקים הזמניים המשותפים שמחים לנהל דיאלוג עם החייבים של ארה"ב, סירובם להעניק גישה מיידית, סיכל את יכולתם של המפרקים הזמניים המשותפים לבצע את חובותיהם על פי החוק הבהמי והעמיד את הנכסים של FTX Digital בסכנת התפוגגות", נכתב בתיק.
FTX הגישה בקשה לפשיטת רגל בחודש שעבר לאחר מצוקת נזילות בבורסת הקריפטו, שעירבה נכסים עם קרן הגידור האחות Alameda Research. מייסד FTX, סם בנקמן-פריד, שהיה לו שווי נקי מוערך של 16 מיליארד דולר לפני הקריסה, יופיע בפני המחוקקים בארה"ב בשבוע הבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה