מינויים

התפוח לא נפל רחוק מהעץ: מנכ"ל חדש לחברת טרה-נובה

שנתיים לאחר שהשיקה את שם המותג טרה-נובה, מינה השבוע המייסד והבעלים, דב קלמן, מנכ"ל חדש לחברה: אמרי קלמן, שהוא לא אחר מאשר בנו
מערכת ice |  2
אמרי קלמן (צילום גיל גרין)
לאחר שציינה 20 שנות שיווק של יעדים בישראל ושנתיים לאחר שהשיקה את שם המותג טרה-נובה, מינה השבוע המייסד והבעלים, דב קלמן, מנכ"ל חדש לחברה: אמרי קלמן. קלמן ג'וניור השתלב בשורות החברה בשנים האחרונות, במסגרת התמחותו המקצועית בשיווק קהילתי ואף כיהן כסמנכ"ל השיווק של החברה.
טרה-נובה מסיימת שנה משמעותית בה הרחיבה את הפעילות למחוזות חדשים, וצירפה לשורותיה את משרדי התיירות של פולין והונגריה ועוד שני יעדים מרכזיים שעליהם תצא בקרוב הודעה נפרדת. החברה הוקמה בשנת 2001 על ידי דב קלמן תחת השם "נויה שיווק ותיירות בע"מ", עם לקוח מרכזי - משרד התיירות של תאילנד בישראל (TAT) - אותו היא מייצגת מאז. ההצלחה יוצאת הדופן של קלמן בייצוג היעד הביאה לפניות של גורמים נוספים, והפיכתם ללקוחות החברה. בשנת 2019 בחר קלמן לסיים את תפקידו כמנכ"ל חברת נויה-הולידייז במקביל למכירת מניותיו לשותפה "מגה-תיירות". בשנים שחלפו, על אף הטלטלה שעבר ענף התיירות, הצליח קלמן לבסס את מעמדה של החברה כייחודית ומובילה בתחום של שיווק מותגי תיירות. כיום מייצגת החברה יותר מתריסר מותגי תיירות גלובליים.
אמרי קלמן מונה לתפקיד המנכ"ל כחלק משינוי ארגוני של החברה, לקראת צמיחה משמעותית נוספת. אמרי, בן 36, צבר את ניסיונו כיזם עסקי תל-אביבי, ובעברו הוביל את הקמתם של מספר עסקי בילוי מצליחים (כולי עלמא, שפגאט ועוד). שמו של קלמן הצעיר עלה בעבר לכותרות כאשר כיהן כיו"ר משותף של אגודת הלהט"ב. בשנים האחרונות התמחה בשיווק מבוסס קהילות והוביל מספר פרויקטים ייחודיים במסגרת חברה שהקים תחת השם "פיתה-מרקטינג". כניסתו לעסק המשפחתי כוללת את צירופה של פיתה-מרקטינג שבבעלותו למסגרת הפעילות המשותפת המשפחתית, אותה יפרסמו בהמשך. קלמן האב ימשיך את פעילותו בחברה במסגרת תפקיד יו"ר ומחזיק התיק של אחד הלקוחות החדשים.
יו"ר טרה-נובה, דב קלמן, אמר הבוקר: "כולי נרגש מהגעתי ליום הזה, בו אני מעביר את הניהול והפיתוח של טרה-נובה לדור הבא. אני מבורך באמון של משרדי ומותגי התיירות בחו"ל, אשר כבר הספיקו להכיר בחשיבתו ודרך פעולתו הייחודית של אמרי, ביצירתיות השיווקית הייחודית ובערכים סביב תיירות אחראית ובת קיימה. תודתי מופנית לצוות העובדים המקצועי, המוצלח והנאמן. אשאר כמובן מעורב עד מאוד בטרה-נובה, שהיא מפעל החיים שלי, אבל יחד עם זאת אני רואה פסגות חדשות בעולם השיווק והתיירות שאני משתוקק לגלות ולכבוש. לא מדובר בפרישה מכל סוג שהוא, אלא בהכוונת אנרגיות לכיוונים מרתקים נוספים".
המנכ"ל הנכנס, אמרי קלמן, אמר: "זהו כבוד ענק עבורי להשתלב בתפקיד הניהולי של טרה-נובה. הבעת האמון במינוי זה איננה מובנת מאליו, ומשמעותה עבורי היא לא פחות מהגשמת חלום. את השכר הראשון בחיי קיבלתי מאבי, במסגרת משרה זמנית בחופש הגדול, באחת מחברות התעופה בהן עבד. יובל שנים חלפו ואני נרגש מאד מההזדמנות להיכנס לנעליו הגדולות ולנהל את החברה המשפחתית. עולמות התיירות והשיווק נמצאים בעידן של שינוי, המחייב חשיבה יצירתית. עם הבסיס האיתן והצוות המסור שנרקם סביב טרה-נובה, אני משוכנע שנגיע למחוזות חדשים ונמשיך לממש את שמה וייעודה של החברה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל שיש אבא
    מכיר את הבחור 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזל שיש אבא! בחור לא יוצלח שכל דבר שנגע בו עד כה נכשל…
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    אברהם 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המון בהצלחה אלוף עולם
    סגור