משפט

רשות המסים הופתעה: זו הדרך המקורית שנתפסה להלבנת הון

לפי הערכות המשטרה הוחרמו מיליוני שקלים בעקבות חשיפת מערכת כספומטים להלבנת הון של עבריינים בצפון הארץ
מערכת ice |  1
הלבנת הון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המשטרה חשפה כספומטים סודיים של עבריינים מצפון הארץ. הכספומטיים נמצאים לרוב בתוך קירות הבתים, לרוב באזור הסלון. מטרת הכספומט הוא להעלים הכנסות של מיליוני שקלים מרשות המיסים ומשטרת ישראל במטרה להלבין הון, כך לפי דיווחים.
לחוקרי המשטרה במרחב מנשה ותחנת משטרת זכרון יעקב התקבל מידע בנוגע ל"כספומטים" בהם מוסתרים זהב רב שנרכש בכסף מזומן. על פי המשטרה, חלק מהחשודים הם בעלי צ'יינג'ים שעל פי החשד מפעילים אותם מהבית כדי לעבוד ב"שחור", זאת מבלי להצהיר על ההכנסות.
בפשיטות שערכו בלשי המשטרה יחד עם אנשי רשות המיסי ולוחמי מג"ב חוף נתפסו בכמה יישובים סכומים גבוהים המוערכים במיליוני שקלים במזומן, זהב, עשרות אלפי דולרים. כמו כן נתפסו צ'קים שלא הופקדו. בנוסף לכך בלשי המשטרה מצאו חלק גדול מהכספים מוחבאים בקירות שנועדו להסתיר אותם.
 
גורם במשטרה מסר למאקו ואמר: "הם היו מופתעים שידענו בדיוק היכן הם מסתירים את הכספים שלהם". המשטרה מסרה כי מיליוני השקלים והזהב הוחרמו. עוד דווח כי בית המשפט בוחן את בקשת המשטרה ורשות המיסים לחלט את הכספים המוחרמים לקופת המדינה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה אופייני!
    אנצי! 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אופייני למייגן מרקל! בסך הכל היא קלפטה.אחת שחושבת שתנהל לכולם את החיים וכאשר היא שמה לב שאחרים לא רוצים אותה בגלל המניפולציות שהיא עושה,היא מתפלאת איך זה שמישהו אחר יכול לחיות בלעדיה. זה הרי לא ייתכן דבר כזה.היא הרי תיכננה לנצל את בעלה ובארמון לא אהבו את זה ולכן זרקו את שניהם מכל המדרגות החוצה!
    סגור