קריפטו

הקריסה הגדולה בקריפטו בדרך לטלוויזיה – באיזה שירות סטרימינג תעלה?

אחד משירותי הסטרימינג הגדולים בעולם ליהק את צוות היצירה למיני-סדרה אודות בורסת הקריפטו FTX, שתחל להצטלם באביב הקרוב
יאיר מור | 
סם בנקמן פריד (צילום צילום מסך NasDaily)
עוד לא ידוע מה יעלה בגורל המוני האנשים שהשקיעו סכומים כאלה ואחרים בבורסת הקריפטו FTX, וכבר התחילה העבודה על הפקת סדרה שתספר את סיפור עלייתה ונפילתה של החברה, שהספיקה להפוך בשנתיים לבורסה השנייה בגודלה בתחום, ואז תוך שנה נוספת להגיע לפשיטת רגל.
לפי דיווח בלעדי של את וראייטי, שירות פריים וידאו של אמזון כבר הזמין מיני-סדרה בת שמונה פרקים על FTX והמייסד שלה, סם בנקמן-פריד. הסדרה תופק בשיתוף פעולה בין Amazon Studios של אמזון עצמה לחברת ההפקה AGBO של האחים ג'ו ואנת'וני רוסו, המוכרים כבימאי ארבעה סרטים מהיקום של מארוול – שני סרטי "קפטן אמריקה" ושני סרטי "הנוקמים".
יוצר הסדרה והמפיק שלה מטעם אמזון יהיה דייויד וייל, שיצר כבר מספר סדרות דגל עבור עבור שירותי הסטרימינג של אמזון ואפל. יחד איתו תפיק את הסדרה מטעם אמזון נטלי ליין וויליאמס, ומצד AGBO יצטרפו לאחים רוסו מייק לארוקה, אנג'לה רוסו-אוצטוט וסקוט נמס. ההפקה צפויה להתחיל באביב הקרוב.
האחים רוסו מסרו כי "זוהי אחת ההונאות החצופות ביותר שבוצעו אי פעם. היא מפגישה תחומים רבים – ידוענים, פוליטיקה, אקדמיה, טכנולוגיה, פשע, מין, סמים ועתידה של הכלכלה המודרנית. במרכזה נמצאת דמות מסתורית ביותר עם מניעים מורכבים ואולי אף מסוכנים. אנחנו רוצים להבין מדוע".
הסדרה תצטרף לטרנד הולך ומתרחב של סדרות על כשלונות בהייטק. הבולטות ביותר הן "WeCrashed" של אפל טיוי פלוס, בו גילמו ג'ארד לטו ואן האת'וויי את אדם נוימן הישראלי, מייסד WeWork, ואשתו ג'סיקה נוימן; "עלייתה ונפילתה של אליזבת' הולמס" של נטפליקס, על מייסדת ת'ראנוס שבימים האחרונים נגזרו עליה 11 שנות מאסר; ו"Super Pumped" של שואוטיים, שבעונתה הראשונה מגלם ג'וזף גורדון-לוויט את מנכ"ל אובר לשעבר טראוויס קלאניק, שהודח ממנה במהלך דרמטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה