קריפטו

הקריפטו היומי: האם המהלך הענק השפיע על השוק?

הלילה הושלם המעבר של בלוקצ'יין את'ריום לשיטת כרייה יעילה וידידותית יותר לסביבה. באופן מפתיע, את'ר, המטבע של הבלוקצ'יין המרכזי, לא עלה – אך שני מטבעות מתחרים רשמו קפיצות

מערכת ice | 
אתריום (צילום pexels)
את'ריום, המטבע השני בגודלו בשוק הקריפטו, השלים הלילה את המיזוג שהפך אותו למטבע הגדול ביותר שמתבסס על "כרייה" לא בשיטת Proof of Work הבזבזנית, אלא בשיטת Proof of Stake החסכונית יותר. עם זאת, כרגע נראה שהשינוי הדרמטי לא עזר כלל להעלות את קרנו של המטבע, והוא רשם ביממה האחרונה ירידה של כשליש אחוז, למחיר של 1,591 דולר למטבע ושווי שוק של 191.5 מיליארד דולר. גם בהשוואה ליום חמישי שעבר מדובר בירידה, בשיעור משמעותי אף יותר של 2.4%.
ביטקוין רשם גם הוא ביממה האחרונה ירידה קלה, בשיעור של כמעט מחצית האחוז, למחיר של 20,147 דולר למטבע ושווי שוק של 385.8 מיליארד דולר. עם זאת, בטווח השבועי נמצא המטבע הגדול בשוק בעלייה של 4.5%.
ביננס קוין הוביל את הירידות עם שיעור שינוי שלילי של 1.5% ביום ו-1.2% בשבוע, למחיר של 275 דולר למטבע ושווי שוק של מעט מתחת ל-45 מיליארד דולר.
ריפל רשם ירידה קלה בשיעור של שתי עשיריות האחוז ביממה האחרונה ו-7 עשיריות האחוז בשבוע האחרון, כאשר מחירו נכון לשעת איסוף הנתונים כ-34 סנט למטבע ושווי השוק שלו 16.72 מיליארד דולר.
 
שני המטבעות המפתיעים של היום הם קרדאנו וסולאנה – שני המטבעות הגדולים ביותר עד היום שהשתמשו בשיטת PoS. קרדאנו רשם עלייה בשיעור של חמישית האחוז ביממה, למחיר של 47 סנט ושווי שוק שנשאר מעט מעל 16 מיליארד דולר. בשבוע האחרון הוא ירד בכאחוז; סולאנה רשם קפיצה קלה של 2.2% למחיר של כמעט 34 דולר ושווי שוק של כ-12 מיליארד דולר.
פולקה-דוט ירד באחוז וחמישית ל-7.10 דולר למטבע ו-8.2 מיליארד דולר סה"כ, ודוג'קוין ממשיך להידרדר אל עבר רף ה-6 סנט למטבע עם ירידה נוספת של כמעט מחצית האחוז, כאשר שווי השוק שלו מאיים גם הוא לחצות כלפי מטה את רף ה-8 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה