קריפטו

הקריפטו היומי: ביטקוין עלה, אבל כל היתר ירדו

ביטקוין עלה היום בשיעור קל מאוד, אך שאר המטבעות הדיגיטליים המרכזיים בשוק ירדו היום – ודוג'קוין שבר את השיא השלילי שלו פעם נוספת
מערכת ice | 
מטבעות קריפטוגרפיים (צילום pexels, unsplash)
שוק הקריפטו מסרב להתאושש מהזעזועים שפוקדים אותו בתקופה האחרונה, ורושם עוד יום של ירידות שערים ברוב המטבעות המרכזיים – אם כי הירידות הללו לא היו מאוד משמעותיות, וכמה מטבעות בודדים הצליחו אף לרשום עליות קלות מאוד.
ביטקוין, המטבע המוביל בשוק, עלה בשיעור זעיר של 0.05% למחיר של 38,855 דולר למטבע ושווי שוק כולל של מעט מעל 737 מיליארד דולר. מדובר בעלייה של כחמישית האחוז לעומת יום שלישי שעבר.
את'ריום, המטבע שבו תלויים רבים אחרים שמתבססים על הבלוקצ'יין שלו, ירד במעט פחות מאחוז בטווח היומי ומעט יותר מאחוז בטווח השבועי, למחיר של 2,548 דולר למטבע ושווי שוק של 305 מיליארד דולר.
ביננס קוין, המטבע של פלטפורמת המסחר ביננס, ירד היום בכרבע אחוז, אך בטווח השבועי איבד מערכו שיעור משמעותי של 4.64%, כאשר כעת מחירו 367 דולר למטבע ושווי השוק שלו מעט גבוה מ-60.5 מיליארד דולר.

ריפל רשם ירידה בשיעור של 0.55% למחיר של 75 סנט למטבע ושווי שוק של 36.5 מיליארד דולר. בטווח השבועי הוא עדיין נמצא בעלייה של כמעט 5%.
קרדאנו ירד בחצי אחוז בדיוק, כאשר מחירו נשאר 79 אג' למטבע ושווי השוק שלו עומד עד 26.77 מיליארד דולר. בטווח השבועי הוא איבד מערכו אחוז ושליש.
ודוג'קוין רושם את השפל הגדול שלו מאז האימוץ על ידי מאסק וקיובן לפני שנה, עם ירידה יומית של 2%, צניחה שבועית של כ-5.5%, מחיר של 11 סנט למטבע ושווי שוק של פחות מ-14.9 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה