קריפטו

הקריפטו היומי: המטבע שעד עכשיו עלה – חוזר לרדת

ריפל, שהצליח לרשום לאחרונה מגמה חיובית יוצאת דופן, מאבד מומנטום ונראה שהולך לאבד בקרוב את מקומו בטבלה. ביטקוין עלה קלות – ומה קרה לדוג'קוין אחרי השפל של אתמול?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik)
המטבעות הקריפטוגרפיים הציגו היום מגמות מעורבות, כאשר חלקם עלו וחלקם ירדו, אך כולם נעו בשיעורים מתונים למדי, כך שהמצב הכללי בשוק לא השתנה באופן משמעותי ועדיין קרוב לנקודת השפל של החודשיים האחרונים.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, עלה היום בשיעור של 0.83% למחיר של 38,870 דולר למטבע ושווי שוק של 737 מיליארד דולר – נתונים גבוהים בכמעט חצי אחוז מלפני שבוע.
את'ריום, המטבע השני בגודלו, רשם עלייה מעט גדולה יותר בשיעור של 1.26% למחיר של 2,578 דולר למטבע ושווי שוק של 309 מיליארד דולר – ערכים גבוהים הכמעט 0.4% לעומת אותה שעה ביום שני שעבר.
ביננס קוין, המטבע של פלטפורמת המסחר המובילה בתחום הקריפטו, דווקא ירד היום בשיעור של כשליש האחוז לרמה נמוכה ב-2.7% מלפני שבוע, כאשר מחירו 369 דולר למטבע ושווי השוק שלו עומד על כ-60.7 מיליארד דולר.
ריפל, שלאחרונה הפגין נטייה לשמור על מגמה חיובית לעומת יתר המטבעות, רשם היום את הירידה המשמעותית ביותר, אם כי גם היא לא היתה מאוד דרמטית – 2.18%, מה שהשאיר אותו ברמה גבוהה ב-2.5% לעומת השבוע שעבר, עם מחיר של 76 סנט למטבע ושווי שוק של 36.7 מיליארד דולר.
קרדאנו רשם עלייה קלה בשיעור של כ-0.7% למחיר של 79 סנט ושווי שוק של כמעט 27 מיליארד דולר, וביחס לשבוע שעבר הוא איבד מערכו 3.4%.
ודוג'קוין עלה היום בשיעור של 1.37%, אך זה לא הרחיק אותו מספיק מנקודת השפל של אתמול והוא עדיין בטווח ה-11 סנט למטבע ושווי שוק גבוה רק בקושי מ-15 מיליארד דולר – ירידה של יותר מ-5% לעומת יום שני שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה