קריפטו

רצה מרתון: גייסה 300 מיליון דולר, קנתה ביטקוין ב-249 מיליון

כורת הביטקוין הגדולה בעולם Marathon Digital התכוונה לגייס כרבע מיליארד דולר בהנפקה פרטית; היא הצליחה לגייס סכום שיא של כ-300 מיליון דולר והגדילה את מלאי הביטקוין שלה לכמיליארד וחצי דולר. המנכ"ל: "אסטרטגיית HODL"
מערכת ice |  2
קריפטו (צילום shutterstock)
כורת הביטקוין הגדולה בוול סטריט (ובעולם), Marathon Digital יצאה להנפקה פרטית במטרה לגייס כרבע מיליארד דולר לצורך מימון רכישות של ביטקוין וכיסוי הוצאות תפעול כלליות. היא הצליחה לגייס מעל 300 מיליון דולר (292.5 מיליון דולר בניכוי דמי תיווך) והודיעה היום (חמישי) על רכישה של 4,144 ביטקוין בשווי 249 מיליון דולר.
מרתון חיזקה את מעמדה כאחת מהמחזיקות הגדולות ביותר בביטקוין בשוק; הרכישה החדשה מעמידה את הרזרבה האסטרטגית של החברה על מעל 25 אלף ביטקוין בשווי של קרוב למיליארד וחצי דולר. בחודש יולי חשף מנכ"ל החברה כי היא מאמצת "אסטרטגיית HODL" (החזקה לטווח ארוך).

ההחלטה להגדיל את אחזקותיה בביטקוין תואמת את השקפתה כי ביטקוין הוא הנכס הטוב ביותר. החברה נוקטת בגישה רב ממדית לרכישת ביטקוין. מרתון מרחיבה באגרסיביות את יתרות הביטקוין שלה תוך שימוש באסטרטגיות בהן השתמשה MicroStrategy. 
חברות אחרות, כמו חברת הציוד הרפואי סמלר סיינטיפיק (Semler Scientific) רוכשות גם הן יתרות ביטקוין באמצעות גיוס חוב ובכך מנצלות את הריבית הנמוכה במערכת הפיאט. סמלר החלה את מסע הרכישות שלה בחודש מאי ומחזיקה כעת ביטקוין בשווי 63 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה לתת להם כסף לקנות ביוקןין
    אוהד 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא לקנות בעצמך
    סגור
  • 1.
    שימו לב שהעשירים קונים ביטקוין (ל"ת)
    משה 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור