קריפטו

בעקבות טראמפ? האריס תקיים דיון עם בכירי תעשיית הקריפטו בארה"ב

רו קאנה, נציג בית הנבחרים של ארצות הברית, מתעתד לקיים דיון שולחן עגול בין נציגים מהקמפיין של סגנית הנשיא והמועמדת מטעם המפלגה הדמוקרטית קמלה האריס לבין "מנהיגי תעשיית הקריפטו" ב-5 באוגוסט. זה הניסיון האחרון של הדמוקרטים לעצב מחדש את האופן שבו חובבי קריפטו תופסים את המפלגה תחת ממשל ביידן
מערכת ice | 
קמלה האריס (צילום shutterstock)
רו קאנה, נציג בית הנבחרים של ארצות הברית, מתעתד לקיים דיון שולחן עגול בין נציגים מהקמפיין של סגנית הנשיא והמועמדת מטעם המפלגה הדמוקרטית קמלה האריס לבין "מנהיגי תעשיית הקריפטו" ב-5 באוגוסט. סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה כי בדיון יוצגו דמויות בולטות ממערכת הבחירות של האריס.
אחת המשתתפות הפוטנציאליות הבולטות היא היועצת הבכירה היוצאת לבית הלבן, אניטה דאן, שהפכה לחברה הראשונה במעגל הפנימי של הנשיא ג'ו ביידן שהודיעה על פרישתה. נציגים נוספים של הבית הלבן שצפויים להשתתף בדיונים הם סגן הרמטכ"ל ברוס ריד, והיועצת הכלכלית הלאומית ליאל בריינארד.
זה הניסיון האחרון של הדמוקרטים לעצב מחדש את האופן שבו חובבי קריפטו תופסים את המפלגה תחת ממשל ביידן. הסנטימנט הכללי מקהילת הקריפטו היה שהדמוקרטים הציגו מדיניות שהטרידה את התעשייה. היום מדובר בסיפור אחר. על פי הדיווחים, מומחה הקריפטו דיוויד פלוף, שעבד בעבר עבור הנשיא לשעבר ברק אובמה, מייעץ להאריס.
בינתיים, הרפובליקנים - כלומר המועמד לנשיאות מטעמם, דונלד טראמפ - השתמשו באופן פעיל בביטקוין ובנכסים דיגיטליים אחרים כנקודת דיבור כדי למצוא חן בעיני תעשיית המטבעות הקריפטוגרפיים. טראמפ אפילו איים לפטר את יו"ר הרשות לניירות ערך בארה"ב, גארי גנסלר, אם ייבחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה